Toon posts:

win2000pro update winxppro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een systeem met win 2000 pro wat ik wil is winxp pro er op dat lukt voor geen meter.

Opstarten vanaf cdrom gaat goed tot het kopieeren van de nodige bestanden daarna zwart beeld met opstartdiskettes ook al probeert .

Update over win2000 pro lukt ook niet.

Wie weet hier een oplossing voor :?

• Peter Keller
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05
Geheugenprobleem? en trouwens: hoe lang wacht je met dat zwarte scherm? Kan nl minutenlang duren, waarna de computer toch verder gaat.

Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 10,5 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:09
is er dan wel genoeg geheugen vrij, of is dat het probleem niet?

Verwijderd

Heb je de partitie waar win2k op staat wel geformat? Je kunt ook in Windows updaten naar XP, al is dat niet echt aan te raden.

Verwijderd

Topicstarter
Het geheugen is niet het probleem 256mb.
Installeren vanuit window heb ik ook geprobeerd en formatteren gaat niet als je niet verder kan met het opstartscherm.
Kan het zijn dat win2000 pro beveiligd is ?????????????????
De computer is namelijk niet van mij.

AMD1200 asus 7100 mx pro 32 mb

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 19:38:
Het geheugen is niet het probleem 256mb.
Installeren vanuit window heb ik ook geprobeerd en formatteren gaat niet als je niet verder kan met het opstartscherm.
Kan het zijn dat win2000 pro beveiligd is ?????????????????
De computer is namelijk niet van mij.

AMD1200 asus 7100 mx pro 32 mb
ik denk dat ze het hebben over viruteel geheugen...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Uit betrouwbare bron vernomen ;)

Mocht je gebruik maken van een kopie: sommige kopien van ISO files zijn corrupt op een of andere manier..... De CD doet het meestal prima, maar juist bij het kopieren van de files wil het wel eens mis gaan. In het geval dat ik het gezien had rebootte de installatie automatisch nadat de files gekopieerd waren..... en kwam ie nooit goed door de installatie heen.

Na het opnieuw verkrijgen van een NIEUWE kopie (nog steeds niet geheel legaal) ;) ging het allemaal wel goed....

* maartena heeft trouwens 2 legale Windows XP Home Licenties ;)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1