Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Eeh die unsubscibe zorgt er alleen maar voor dat je nog meer spam krijgt omdat ze dan weten dat je email adres bestaat
.
tvw
Die link om zogenaamd te uunsubscriben is NIET om je un te subscriben in de meeste gevallen!.
Het is meer een soort van controle om te kijken of dat e-mail adres ook actief gebruikt wordt om nóg meer spam te sturen.
Het is meer een soort van controle om te kijken of dat e-mail adres ook actief gebruikt wordt om nóg meer spam te sturen.
edit:
Kogelgaatje was net eerder
Kogelgaatje was net eerder
[ Voor 11% gewijzigd door JvdW op 07-03-2003 17:56 ]
Mailservers bouncen vaak als een adres niet bestaat dus dat kunnen ze al wetenShotGun schreef op 07 March 2003 @ 17:54:
Eeh die unsubscibe zorgt er alleen maar voor dat je nog meer spam krijgt omdat ze dan weten dat je email adres bestaat.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Dit gerucht ken ik, maar de meeste zien er wel betrouwbaar uit. Met een HTML opmaak. De plaintext mailtjes vertrouw ik inderdaad ook niet zo
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Captain Pervert schreef op 07 March 2003 @ 18:03:
Dit gerucht ken ik, maar de meeste zien er wel betrouwbaar uit. Met een HTML opmaak. De plaintext mailtjes vertrouw ik inderdaad ook niet zo
Elke malloot met een gekraakte dreamweaver kan in 15 min een professioneel ogende HTML mail in elkaar prutsen hoor
Dat zegt dus niet echt iets; dat het HTML bevat.
Maar voor je probleem: De enigste mogelijkheid is voor elk adres een account aanmaken, welke dus het betreffende email adres als return adres heeft ingevuld...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()