Opzeggen spam op redirect email wil niet door mailto:link

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ik heb een aantal redirect emailadressen, en nu krijg ik iedere dag een flinke lading spam, waaronder spam maar mijn redirect emailadressen, maar sommige mailtjes die daarheen gestuurd zijn bevatten een mailto: link om te unsubscriben.

Aangezien ik dus niet rechtstreeks vanuit zo'n redirect emailadres kan mailen, maar alleen vanuit mijn echte adres (@home) kan ik me ook niet voor die spam unsubscriben :(

Hoe los ik dit op? Kan dit door het reply-to adres in Outlook Express te veranderen in het betreffende redirect emailadres?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 09:19
Eeh die unsubscibe zorgt er alleen maar voor dat je nog meer spam krijgt omdat ze dan weten dat je email adres bestaat :X.

tvw

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 13:48
Die link om zogenaamd te uunsubscriben is NIET om je un te subscriben in de meeste gevallen!.
Het is meer een soort van controle om te kijken of dat e-mail adres ook actief gebruikt wordt om nóg meer spam te sturen.

edit:

Kogelgaatje was net eerder B)

[ Voor 11% gewijzigd door JvdW op 07-03-2003 17:56 ]

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:25

Tux

ShotGun schreef op 07 March 2003 @ 17:54:
Eeh die unsubscibe zorgt er alleen maar voor dat je nog meer spam krijgt omdat ze dan weten dat je email adres bestaat :X.
Mailservers bouncen vaak als een adres niet bestaat dus dat kunnen ze al weten ;)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Dit gerucht ken ik, maar de meeste zien er wel betrouwbaar uit. Met een HTML opmaak. De plaintext mailtjes vertrouw ik inderdaad ook niet zo

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
Captain Pervert schreef op 07 March 2003 @ 18:03:
Dit gerucht ken ik, maar de meeste zien er wel betrouwbaar uit. Met een HTML opmaak. De plaintext mailtjes vertrouw ik inderdaad ook niet zo

Elke malloot met een gekraakte dreamweaver kan in 15 min een professioneel ogende HTML mail in elkaar prutsen hoor ;)

Dat zegt dus niet echt iets; dat het HTML bevat.

Maar voor je probleem: De enigste mogelijkheid is voor elk adres een account aanmaken, welke dus het betreffende email adres als return adres heeft ingevuld...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.