Sinds ik mijn Voodoo 5 heb vervangen voor een Radeon 8500, en een schone windows installatie heb gedaan crashen beide microsoft spellen die ik heb, terwijl ze met de Voodoo 5 wel helemaal goed werkten.
Midtown Madness 2: na een paar minuten spelen krijg ik een BSOD, en moet ik mijn computer opnieuw opstarten, dit gebeurd elke keer dat ik het spel speel.
Age of Empires 2: bij de multiplayer loopt hij vast als ik op mijn LAN naar een spel zoek. Onder het spelen loopt hij meestal vast. Bij dit spel bevriest het beeld en kan ik niets meer.
De support van microsoft zegt hier, zover ik heb kunnen vinden, niets over.
De andere spellen die ik heb (vele) die dus NIET van microsoft zijn lopen allemaal perfect en op goede snelheid.
Systeem:
AMD Athlon 1000Mhz.
Gigabyte GA-7ZX
Hercules Radeon 8500LE 128MB
320 mb SD-Ram
Terratec DMX Xfire 1024
Windows ME (voor de spellen, dus degene in kwestie) 2000 prof. en XP prof.
DirectX 8.1b
Ati Cataclyst 2.5 (Enchanted by Hercules)
Midtown Madness 2: na een paar minuten spelen krijg ik een BSOD, en moet ik mijn computer opnieuw opstarten, dit gebeurd elke keer dat ik het spel speel.
Age of Empires 2: bij de multiplayer loopt hij vast als ik op mijn LAN naar een spel zoek. Onder het spelen loopt hij meestal vast. Bij dit spel bevriest het beeld en kan ik niets meer.
De support van microsoft zegt hier, zover ik heb kunnen vinden, niets over.
De andere spellen die ik heb (vele) die dus NIET van microsoft zijn lopen allemaal perfect en op goede snelheid.
Systeem:
AMD Athlon 1000Mhz.
Gigabyte GA-7ZX
Hercules Radeon 8500LE 128MB
320 mb SD-Ram
Terratec DMX Xfire 1024
Windows ME (voor de spellen, dus degene in kwestie) 2000 prof. en XP prof.
DirectX 8.1b
Ati Cataclyst 2.5 (Enchanted by Hercules)
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©