[mafia]enkele truuks/tips

Pagina: 1
Acties:

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:05

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje het spel mafia, maar ik ben nu bij het begeleiden van sara naar huis, maar ik krijg het niet voor elkaar om die mannen in elkaar te slaan, heeft er iemand nog tips of truuks?Verder zou ik ook (als iemand er een weet) codes willen, want die heb ik nog niet gevonden op internet. Wel weet ik er een in de race, dus die hoef ik niet meer

ik ben ondertussen verder, maar ik heb nog wat tips nodig voor op het vliegveld.

Alvast bedankt

[ Voor 12% gewijzigd door krvabo op 07-03-2003 21:08 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
krvabo schreef op 07 March 2003 @ 17:32:
Ik heb sinds een tijdje het spel mafia, maar ik ben nu bij het begeleiden van sara naar huis, maar ik krijg het niet voor elkaar om die mannen in elkaar te slaan, heeft er iemand nog tips of truuks?Verder zou ik ook (als iemand er een weet) codes willen, want die heb ik nog niet gevonden op internet. Wel weet ik er een in de race, dus die hoef ik niet meer.

Alvast bedankt
Welke code weet jij voor in de race? O-)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Je kon geen cheats vinden :? En wat is dit dan als ik vragen mag?
En als je niet verder kunt komen in het spel zou je ook in een walkthrough kunnen kijken hoe het nou precies moet. Hier vind je een Mafia Walkthrough :)

The devil is in the details.

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
XanderH schreef op 07 March 2003 @ 17:35:
[...]

Welke code weet jij voor in de race? O-)
Een tijdje na de eerste haarspeldbocht kom je aan de linkerkant van de weg een rij stenen tegen, daar rij je omheen en dan kom je op een weg uit, die rij je uit en op het laatst krijg je je tussentijd, dan druk je numpad 0. Je staat dan een halve ronde verder net voor de start

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-02 17:16
krvabo schreef op 07 March 2003 @ 17:32:
Ik heb sinds een tijdje het spel mafia, maar ik ben nu bij het begeleiden van sara naar huis, maar ik krijg het niet voor elkaar om die mannen in elkaar te slaan, heeft er iemand nog tips of truuks?

Alvast bedankt
Je moet de plank pakken die gelijk rechts van je staat, daarna gewoon rondjes lopen en af en toe iemand ermee meppen. Die andere gasten halen je toch niet in >:).

tvw

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Topicstarter
MaRc0 schreef op 07 maart 2003 @ 17:37:
Je kon geen cheats vinden :? En wat is dit dan als ik vragen mag?
En als je niet verder kunt komen in het spel zou je ook in een walkthrough kunnen kijken hoe het nou precies moet. Hier vind je een Mafia Walkthrough :)
Bedankt voor de links maar diegene waar naar wordt verwezen, óf werken niet, óf zijn eigenlijk geen codes (zoals dat in het midden van de band schieten).
Maar toch bedankt

Pagina: 1