Mijn Dell p991 (bouwjaar 2000) heeft een probleem. Als ik de monitor aanzet dan begint deze met piepen, en het lampje begint niet te branden. Hij doet dus helemaal niets behalve het piepen.
Het maakt overigens niet uit of de monitor aangesloten is op de pc of niet. Het ligt dus echt aan de monitor. Tevens heb ik al een andere voedingskabel en stopcontact geprobeert.
Vanochtend deed de monitor het nog. Maar toen ik hem uitdeed hoorde ik even een piepje. Hiervoor geen problemen gehad.
Het probleem komt overeen met dit topic :
DELL Monitor maakt piepjes
Maar buiten dat heb ik niks gevonden. Het lukte me helaas ook niet om dit bakbeest open te krijgen. Misschien heeft iemand daarover ook een tipje.
Hoop dat iemand een oplossing of ervaring ermee heeft.
Het maakt overigens niet uit of de monitor aangesloten is op de pc of niet. Het ligt dus echt aan de monitor. Tevens heb ik al een andere voedingskabel en stopcontact geprobeert.
Vanochtend deed de monitor het nog. Maar toen ik hem uitdeed hoorde ik even een piepje. Hiervoor geen problemen gehad.
Het probleem komt overeen met dit topic :
DELL Monitor maakt piepjes
Maar buiten dat heb ik niks gevonden. Het lukte me helaas ook niet om dit bakbeest open te krijgen. Misschien heeft iemand daarover ook een tipje.
Hoop dat iemand een oplossing of ervaring ermee heeft.