Ik zit met een probleem, ik probeer een asp pagina te includen met variabelen zoals hieronder.
Alleen dat doet het niet natuurlijk, dat komt ie namelijk met de foutmelding Failed opening etc etc
Nu had ik het volgende ook al geprobeerd.
Dan include hij de pagina wel alleen hij neem dat de variabelen niet mee.... en komt er dus als eind resultaat 1 terwijl dat iets van 2500 moet zijn. Ik heb ook al gezocht met de search maar ik kon niks vinden wat mij verder ging helpen.
Heeft iemand hier een oplossing voor ???
PHP:
1
2
3
4
| $premie = include('premie/BerekenPremie.asp?LeeftijdAanvrager1=32&GeslachtAanvrager1=1 &OverlijdensrisicokapitaalAanvrager1=50000& LeeftijdAanvrager2=30&GeslachtAanvrager2=2& OverlijdensrisicokapitaalAanvrager2=50000&GewensteDoelkapitaal=225000'); |
Alleen dat doet het niet natuurlijk, dat komt ie namelijk met de foutmelding Failed opening etc etc
Nu had ik het volgende ook al geprobeerd.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
| $LeeftijdAanvrager1 = $b1; $GeslachtAanvrager1 = 1; $OverlijdensrisicokapitaalAanvrager1 = $ovrka1; $LeeftijdAanvrager2 = $b2; $GeslachtAanvrager2 = 2; $OverlijdensrisicokapitaalAanvrager2 = $ovrka2; $GewensteDoelkapitaal = $gdk; $premie = include("premie/BerekenPremie.asp"); |
Dan include hij de pagina wel alleen hij neem dat de variabelen niet mee.... en komt er dus als eind resultaat 1 terwijl dat iets van 2500 moet zijn. Ik heb ook al gezocht met de search maar ik kon niks vinden wat mij verder ging helpen.
Heeft iemand hier een oplossing voor ???
offtopic:
ik weet het, er zit een typo in de topic naam
ik weet het, er zit een typo in de topic naam
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 17:01 ]