Toon posts:

windows messenger - remote assistance

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Keb net een remote assistance verbinding proberen te maken met een pc op een Casema kabel (USB modem) vaste verbinding, mooi niet dus :( dat gaat niet :r Ze krijgen wel verbinding als ik uitnodig met MSM remote assistance en zien mijn scherm (kep chello kabel) En ja firewall stond uit, heb ik gechecked. Heb ik iets gemist ofzo ? kom dit vaker voor met casema dat het geen remote assistance verbinding accepteerd met MSM ? :/

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Casema accepteerd gewoon remote assistant. Heb je een router ertussen of iets dergelijks. Probeer je op netbiosname of op ip adres contact te maken. Je kunt het bestandje zelf achteraf wijzigen van netbiosname naar ip adres en dan gewoon opslaan(kan in notepad). Sommige internetproviders blokken netbiosname resolving namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Hi Mutsje, casema levert geen ip adres met de aansluiting, althans niet met de kabel verbinding, ik weet niet of ze ook nog adsl leveren in dat geval zou je er een IP bij krijgen.

Ik neem aan dat ik in dat geval op netbiosname contact moet zien te maken, de vraag is hoe stel je dat in op msn messenger, ik zal de help raadplegen, ik wist niet dat zoiets in te stellen was met MS Messenger.

In ieder geval kan er vanaf de casema bak in Den Haag mijn scherm hier in A'dam welovergenomen worden op mijn chello pc, alleen andersom gaat het niet, en krijg ik de melding verbinding verbroken.

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Casema levert wel degelijk een ip adres aleen geen vaste :)

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 16:44:
Ik neem aan dat ik in dat geval op netbiosname contact moet zien te maken, de vraag is hoe stel je dat in op msn messenger, ik zal de help raadplegen, ik wist niet dat zoiets in te stellen was met MS Messenger.
Niet zozeer netbios naam, dat werkt alleen op een gesloten lan, maar op Fully Qualified Domain Name of IP adres.
In ieder geval kan er vanaf de casema bak in Den Haag mijn scherm hier in A'dam welovergenomen worden op mijn chello pc, alleen andersom gaat het niet, en krijg ik de melding verbinding verbroken.
Probeer het op IP adres, vraag ze anders om met ipconfig /all de gegevens tevoorschijn te halen :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 12 March 2003 @ 18:54:

[...]

Probeer het op IP adres, vraag ze anders om met ipconfig /all de gegevens tevoorschijn te halen :)
Yikes!!! :o casema geeft geen IP, :X dacht dat wel algemeen bekend was 8)7, maaja ga het wel ff proberen als ik ze weer spreek, wieweet is het nu veranderd ofzo.. :Z

Verwijderd

Topicstarter
:( :( :( :( :( :( :( :(

krijg alleen maar deze foutmelding

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~pjmbi/ww.jpg

:( :( :( :( :( :( :( :(
Pagina: 1