"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Nadat het lampje Line continu brandt kan het nog enkele dagen duren voordat de lijn echt werkt. Het is helaas ook niet uit te sluiten dat Eweka weer problemen heeft
Lampjes zeggen niet zo veel hé, lampjes zijn een *representatie* van iets, niet dat 'iets' zelf (m.a.w. de kaart is niet het terrein). Een lampje gaat branden als er spanning op staat. Dat er spanning op de lampjes staat betekent nog niet dat je een verbinding zou moeten hebben.
Misschien moet je eens een *iets samenhangender* verhaal schrijven, dan kunnen we medeleven tonen. Maar nu lijkt het alsof je aan de hand van twee continue brandende lampjes de conclusie trekt dat Eweka liegt. Jij kan wel heel veel concluderen uit twee lampjes, hé
.
Misschien moet je eens een *iets samenhangender* verhaal schrijven, dan kunnen we medeleven tonen. Maar nu lijkt het alsof je aan de hand van twee continue brandende lampjes de conclusie trekt dat Eweka liegt. Jij kan wel heel veel concluderen uit twee lampjes, hé
Macbook Pro
Ik heb die router onder mijn arm genomen en ermee naar mijn buren gegaan om te kijken of de 2 lampjes net zo branden als bij mij thuis.RetepV schreef op 07 maart 2003 @ 16:37:
Maar nu lijkt het alsof je aan de hand van twee continue brandende lampjes de conclusie trekt dat Eweka liegt. Jij kan wel heel veel concluderen uit twee lampjes, hé.
Dat bleek niet het geval: het line lampje knippert ipv constant.
En de ADSLlampje blijft uit.
Das een verschil t.o.v. bij mij thuis.
Of ik nu veel of weinig kan concluderen uit 2 lampjes weet ik niet.
Vandaar mijn vraag of het klopt wat mij telefonisch is meegedeeld.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Als je sync lampje brandt heb je linesync. (tenzei je modem brak is, maar daar gaan we niet van uit)
Misschien dat eweka eens de administratie moet updaten...
Misschien dat eweka eens de administratie moet updaten...
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Mijn eigen ervaring is dat zodra je linesync hebt het nog enkele werkdagen duurt voordat je daadwerkelijk kan internetten. Als je na twee weken linesync nog niet kan internetten ligt het meestal aan het modem of is de lijn (nog) niet goed werkend opgeleverd.
Aangezien Wijnand je gezegd heeft dat de lijn nog niét is opgeleverd ga ik er vanuit dat je verbinding simpelweg nog niet werkt en ze er mee bezig zijn.
Aangezien Wijnand je gezegd heeft dat de lijn nog niét is opgeleverd ga ik er vanuit dat je verbinding simpelweg nog niet werkt en ze er mee bezig zijn.
linesync is alleen maar dat je modem fysiek contact heeft met de dslam, dat wil niet zeggen dat je lijn compleet opgeleverd is ofzo hoor
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
okee dit is wat ik wilde weten.Duck schreef op 07 March 2003 @ 17:14:
Mijn eigen ervaring is dat zodra je linesync hebt het nog enkele werkdagen duurt voordat je daadwerkelijk kan internetten. Als je na twee weken linesync nog niet kan internetten ligt het meestal aan het modem of is de lijn (nog) niet goed werkend opgeleverd.
bedankt voor de reacties :-)
Verwijderd
Die hele Eweka is gestoord..heb al 3 keer dezelfde rekening gekregen voor een bedrag dat opzich al niet gegrond was
Pagina: 1