Toon posts:

UltraADSL icm edonkey (e.a. p2p progs)

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment @home breedband (Tilburg), maar de laatste tijd is de upload tijdens de avonduren nooit meer 16 kb/s (eerder 5 a 6 KB/s, om te janken gewoon :'(). Ook het maximale aantal connecties is teruggebracht naar 100 ofzo maximaal.

Ik kan dus programma's als edonkey niet meer gebruiken zonder mijn connectie te killen (timeouts in outlook express en gewoon 1 minuut wachten voordat een internetpagina laadt :( ). Upload op 3 of 4 KB/s en connections op 25 werkt nog redelijk maar dat zet geen zoden aan de dijk, zo doe je 3 weken over een film downen.

Nu wil ik binnenkort overstappen op UltraDSL van tweakDSL :) maar ik vraag me af of ADSL geschikt is voor programma's als edonkey die 500 connecties openen (dan werkt het pas lekker). Ik zou graag willen weten of bij mensen die UltraDSL hebben (of vergelijkbaar abbo) deze programma's lekker draaien. (dus gewoon kunnen internetten, gamen (acceptabele ping) en downloaden i.c.m. met edonkey/emule).

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:28
ik heb ProDSL, en alles loopt hier prima hoor! geen problemen whatsoever. Ik kom ook van @home af, dus ik weet hoe je je voelt... Emule en soulseek naast elkaar 24/7 and still going strong :)

[ Voor 20% gewijzigd door P5ycho op 07-03-2003 16:01 ]

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 15:57:

Nu wil ik binnenkort overstappen op UltraDSL van tweakDSL :) maar ik vraag me af of ADSL geschikt is voor programma's als edonkey die 500 connecties openen (dan werkt het pas lekker). Ik zou graag willen weten of bij mensen die UltraDSL hebben (of vergelijkbaar abbo) deze programma's lekker draaien. (dus gewoon kunnen internetten, gamen (acceptabele ping) en downloaden i.c.m. met edonkey/emule).

Dat zal allemaal vast wel kunnen, maar alles in beperkte mate. Alleen zal die beperking nu wat hoger kunnen komen te liggen als dat je bij 2home had.

Als je nu rond de 5 KB/sec upload hebt; dan heb je 50KB/sec upload. 10x zoveel dus, dus dan kun je zelf wel ongeveer berekenen wat je ongeveer kunt doen over de verbinding :)

Dit topic is gesloten.