Zie boven, maar dan zonder MIDI -toetsenbordje. Kwil het echt heel graag weten. Kunnen we trouwens niet het grote Reason-topic beginnen?? En svp geen slotje hierop !!
En dan bedoel ik met behulp van de NN-19, NN-XT in combinatie met een Matrix Input Selector (zo heet dat dinkie tog?)... heeel erg bedankt
ehmm je zou kunnen proberen in de sequencer gewoon in de annotation mode met de muis noot voor noot je nootjes in kunnen voeren.... dan heb je zelfs geeneens een matrix nodig..
maar het blijft aankloten... geef mij maar een midikeyboardje erbij
maar het blijft aankloten... geef mij maar een midikeyboardje erbij
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ik hou erg van kloten, dat maakt niet uit !!
Kwil het alleen echt graag weten, waar zit die annotation mode (kheb nog niet gekeken in reason, kzit op me werk), komt me niet bekend voor...
Ik kan trouwens niet eens geluid krijgen uit die synths zonder matrix, ligt dat aan mij????
Kwil het alleen echt graag weten, waar zit die annotation mode (kheb nog niet gekeken in reason, kzit op me werk), komt me niet bekend voor...
Ik kan trouwens niet eens geluid krijgen uit die synths zonder matrix, ligt dat aan mij????
Ik weet ook niet wat de annotation mode is maar als je in Edit Mode in de editor op het piano klavier klikt, zie je de key lane . En daarmee kun je ook een synth aansturen zonder matrix. En omdat de matrix nogal veel geheugen vreet, gebruik ik een matrix ook alleen voor simpele enkeltonige basslines bijvoorbeeld (want je kan niet eens 2 noten tegelijk triggeren in een matrix). En dan kan je de noten net zolang maken als je wilt.Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 15:46:
ik hou erg van kloten, dat maakt niet uit !!
Als je wilt kun je ook in de rexlane of drumlane je noten invullen maar dan heb je geen klavier aan de zijkant.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
wat dacht je gewoon de R/S omhoog schuiven
moet werken.
met de matrix moet je gewoon de CV (met behulp van de TAB toets) aan melkaar koppelen!
met de matrix moet je gewoon de CV (met behulp van de TAB toets) aan melkaar koppelen!
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Pagina: 1