Toon posts:

Contact met China, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wie kan mij helpen aan emailadressen te komen van chinezen uit China die ik zou kunnen interviewen? Het gaat hier om een belangerijk schoolwerkstuk dat zwaar meetelt naar de overgang naar de tweede fase van het VWO.
Dan nog iets: Weet iemand een goede bron of weet iemand zelf iets over de invloed van de regering op het dagelijks leven.

Thnx,

Brezip

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:16

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Hoi, welkom op GoT.

Sorry, maar ik denk dat je hier verkeerd zit, als ik jou was zou ik eerst even de Faq lezen, dan weet je waar je welke vragen moet posten. En GoT lijkt mij ook niet bepaald de plek om emailadressen te vragen. Dat heeft niet veel met computerproblemen te maken :)

Edit: Dan mag W&L dan niet toch de tech fora horen, maar toch zit je vraag hier nog fout :)

[ Voor 15% gewijzigd door Erazzzer op 07-03-2003 15:35 ]

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Zoals door Erazzzer al is aangegeven; dit draadje hoort niet op W&L en eigenlijk ook niet op GoT. Helaas. Ik hoop dat je via andere wegen toch aan je email adressen kunt komen. Heb je al eens geprobeerd in de members directory van Hotmail of ICQ te zoeken naar mensen die in China wonen? Volgens mij kun je met MSN ook zoeken (Hotmail = MSN natuurlijk) naar mensen die in China wonen. Succes!

Dit topic is gesloten.