Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Unreal Tournament zwart scherm??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet alle tweakers

Ik had een vraag aan jullie. Iedere keer als ik Unreal Tournament opstart dan laadt ie um en dan gaat ie naar eht spel en dan krijg ik alleen maar een zwart scherm ik heb al van alles geprobeerd zoals mijn voodoo2 drivers opnieuw installeren, UT opnieuw installeren, direct 3d of open GL gebruiken het enigste dat ik mij kan bedenken is directx 8 alleen daar heeft ie wel 3 dagen mee gewerkt afgelopen maandag avond deed ie het nog perfect en dinsdag middag niet meer in de tussen tijd is ook niks geinstalleerd :? heeft iemand anders dit ook of heb je een oplossing laat het alsjeblieft weten.

Scar_Tissue

PS: Zeg niet dat UT :r is of mijn Voodoo2 *D :) want daar heb ik niet veel aan. :y)

Verwijderd

Hmm...screensaver/schermbeveiliging?

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat denk ik niet heeft niet veel daarmee te maken kan iemand mij helpen? Ik denk dat het aan directx 8 ligt maar ik weet het niet zeker dus ik vraag het maar voor de zekerheid voor dat ik weer format c: invoer ;) *D 8-) :) >:)

Scar_Tissue

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 14:26
Ligt niet aan directX8.0 . heb het zelf ook en geen problemen :)

Verwijderd

dx8 met det 6.47, geen probs!
Draai nu eindelijk 60 gem met UT (wel alles op medium, maar dat zal wel veranderen als ik 256Mb heb :))

[edit] Dit klinkt misschien stom, ,maar zit je monitor wel in de voodoo, en niet in de agp/pci vga kaart?

Verwijderd

Topicstarter
ja directx 8 leek me ook raar omdat hij wel 3 dagen daarmee heeft gewerkt en dat ging perfect maar ja je weet maar nooit met die microsoft producten >:)

Scar_Tissue

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij helpen? please :'(

Verwijderd

doen andere spellen het wel op 3DFX?

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

McLambo

MTB Junky

Welke UT Versie gebruik je?
Ik heb recent ook 436 ge-installeerd met een riva kaart, en toen zag ik ook alleen maar zwart. 8-)

Je kan bij verschillende UT sites een DLL bestandje dowloaden, die moet je dan ff in je system map flikkeren en draait 'ie weer als en speer!!
groete!!

Verwijderd

Hahahha, ik heb precies hetzelfde probleem gehad, en de oplossing was bij mij heel simpel..
Ik startte steeds in D3d op en het spel liep maar had geen beeld, toen ging ik in openGL en had ik een heel donker beeld, bleek dat in UT de brightness op zijn laagst stond, daarom zag ik dus niks in D3d

Ik draai op een MSI-k7t-pro, met Duron 650 en een GeForce 2MX samen met de Nvidia-drivers 7.17...

Ik moest eerst de Refreshrate-fix draaien om UT op een goeie refreshrate te krijgen, check het software forum voor dit progje..
En ik ga terug naar NVidia 6.47, want UT loopt vast na een tijdje, en als ik UT vanuit het spel afsluit, kom ik wel windows in maar heb daar geen beeld...

Succes..

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

idd had ik ook gewoon ff in de ini brightness op 20.000 of zoiets zetten
als het goed is staat ie nu op 0.000

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Pagina: 1