Een collega van me heeft een LAN card van een onbekend merk (digicorp, schijnt failliet te zijn) en zoekt daar een driver voor voor windows 95. De enige informatie die eigenlijk op de kaart staat is: 7GE2408CAR00158. Ik heb geprobeerd om te zoeken op die FCC zoeksite maar daar vind hij nix op de eerste drie tekens. Heeft iemand misschien zo'n kaart of misschien een tip waar ik de driver zou kunnen vinden?
hier al gekeken ?? mischien staat er iets over je kaart: http://www.digicorp-inc.com/
Ik heb al op www.driverguide.com gekeken, die werken samen met al die "pconderdeel".drivers.com sites volgens mij, en daar staat ie niet. Tenminste, de enige digicorp driver die ik kon vinden daar werkt niet. De digicorp website heeft geen drivers helaas...
de grote driver database op internet. Is een site waarop je kan zoeken naar bepaalde drivers van een product per OS.
ik ben de link helaas kwijt, je moet je er voor registreren maar er staat wel een hoop zooi. ik kreeg de link van die site dmv google
ik ben de link helaas kwijt, je moet je er voor registreren maar er staat wel een hoop zooi. ik kreeg de link van die site dmv google
99% kans dat het een kloon kaartje is , met een bekende chipset,
waarvoor je een generic driver kunt gebruiken.
Ik heb geen ervaring met Win 9X (of een mental block , wie het weet mag het zeggen)
maar is er niet een of andere logfile waarin een melding komt welke chipset de
pcmcia interface "ziet" als je het kaartje erin propt ?
waarvoor je een generic driver kunt gebruiken.
Ik heb geen ervaring met Win 9X (of een mental block , wie het weet mag het zeggen)
maar is er niet een of andere logfile waarin een melding komt welke chipset de
pcmcia interface "ziet" als je het kaartje erin propt ?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Rody en Zer0, ik heb op beide links al gekeken (rody bedoeld waarschijnlijk www.driverguide.com) en de drivers op deze links werken helaas niet...
u_nix_we_all het is helaas niet mijn kaart in mijn laptop maar ik zal het de eigenaar eens vragen.
u_nix_we_all het is helaas niet mijn kaart in mijn laptop maar ik zal het de eigenaar eens vragen.
Verwijderd
Probeer hem eens in een laptop met 2000 of XP erop. Er is een grote kans, dat hij daar herkent wordt als een realtek xxxxxx. Dan kom je waarschijnlijk wel verder...
Aikeleer: Zo'n PCMCIA kaart werkt ook wel in een snellere laptop hoor... Er zijn tegenwoordig zoveel mensen, die zo'n ding hebben...
Aikeleer: Zo'n PCMCIA kaart werkt ook wel in een snellere laptop hoor... Er zijn tegenwoordig zoveel mensen, die zo'n ding hebben...
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 20:13 ]
Mwah, het lijkt me niet dat XP zo makkelijk draait op die laptop, en de topicstarter zo maar even XP kan installeren er op. (dat 1e: Anders zou d'r nu geen Win95 op draaien) Je kan wel dezelfde 'techniek' gebruiken alleen dan met Linux, je kan dan even Knoppix op CD branden (geen install oid benodigd), misschien krijg je daarmee wel meer info.
Pagina: 1