Toon posts:

[advanse 17s]komt niet meer uit standby.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een 17" monitor staan, volgens mij verder onbekend merk, welke niet meer uit standby springt, hiervoor is hij ooit gerepareerd geweest, wat een tijdelijk resultaat opleverde, waarna het probleem teruggekeerd is.

het orange stand by lampje knippert wel, maar voor de rest doet de monitor zelf niks, zou iemand een oplossing weten voor mijn probleem? dat ding openschroeven en kijken naar zo'n printplaat heeft me op dit moment nog niks opgeleverd. dus mischien is er bij iemand anders een oplossing bekend.

en om hem naar de reparateur te brengen is niet echt een optie, daarvoor is het ding me te weinig waard.

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:46

PCR

Ik heb iets soortgelijks gehad en toen was de voeding kapot van de monitor. Dus dat kan de trafo of de gelijkrichter zijn. Probeer eens de ohmse weerstand te meten van de trafo

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit kan zoveel zijn. Met alleen de info 'lampje knippert' komen we niet verder. Misschien dat je via de search een aantal soortgelijke topics tegenkomt met info over wat er mis zou kunnen zijn :)

Staat er trouwens niet een nummer oid achterop de monitor, waarmee je merk en model zou kunnen achterhalen (via Google bijvoorbeeld)?