Ik had laatst directx per ongeluk weggegooid ( jaja, erg slim )
, nu dacht ik gewoon ff direct x 9.0 opnieuw installen, maar dat had ( dacht ik ) geen effect. Want directx staat nergens, bij uitvoeren ff dxdiag getypt, en daar stond dat ik 9.0 had, en dat er geen fouten waren, maar als ik dan 3dmark wil starten staat er weer dat ik geen directx heb. Weet iemand hoe dit moet...
Verwijderd
Dat heb ik dus ook en snap er geen reet van!!!Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 13:51:
Ik had laatst directx per ongeluk weggegooid ( jaja, erg slim ), nu dacht ik gewoon ff direct x 9.0 opnieuw installen, maar dat had ( dacht ik ) geen effect. Want directx staat nergens, bij uitvoeren ff dxdiag getypt, en daar stond dat ik 9.0 had, en dat er geen fouten waren, maar als ik dan 3dmark wil starten staat er weer dat ik geen directx heb. Weet iemand hoe dit moet...
Verwijderd
De nieuwe die juist voor directx 9 bedoeld wasDxta schreef op 07 March 2003 @ 14:01:
Welke 3d mark gebruik je?
welke had je erop gezet ??
en kon je daarmee wel 3dmark 2003 draaien ?
ik heb nl hetzelfde probleem met directx 9 en 3dmark03.
Je kan dmv van een speciaal progje de oude directx weer erop zetten vanaf je winXP cd-rom (werkt alleen bij winxp en win.net)
en kon je daarmee wel 3dmark 2003 draaien ?
ik heb nl hetzelfde probleem met directx 9 en 3dmark03.
Je kan dmv van een speciaal progje de oude directx weer erop zetten vanaf je winXP cd-rom (werkt alleen bij winxp en win.net)
ik heb win98SE 
en gebruikte idd 3kmark03
weet niemand hoe ik dit op kan lossen, ik krijg nog steeds dezeflde foutmelding...
en gebruikte idd 3kmark03
weet niemand hoe ik dit op kan lossen, ik krijg nog steeds dezeflde foutmelding...
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 20:01 ]
Pagina: 1