"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
Volgens mij zijn er veel onbetaalde banners hier en met een banner als deze steun je nog iets.
http://hawvie.deviantart.com/
Op de frontpage heb ik hem nog nooit gezien en op GoT zie ik geen banners, zelfs niet als ik uitlogKnoppenSpook schreef op 07 March 2003 @ 13:36:
* KnoppenSpook heeft deze banner al verscheidene keren langs zien komen op tweakers...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
verder vind ik het uiteraard een goed doel, maarja, zo zijn er ook wel meer
denk aan afrika bijvoorbeeld
Ik zit op de zaak, anders had ik Daniel wel een ICQ gestuurd ofzo. En aangezien dit een erg humaan idee is, is een extra beetje bekendheid via LA ook geen verkeerd idee, tochErkens schreef op 07 March 2003 @ 13:39:
* Erkens vraagt zich af waarom Traag geen mailtje heeft gestuurd naar Daniel ofzo
verder vind ik het uiteraard een goed doel, maarja, zo zijn er ook wel meerdenk aan afrika bijvoorbeeld
Jeremy Clarkson
nee, geen verkeerd idee, helemaal niet, maar ik bedoel er zijn 1000den goede doelen om maar wat te noemenTraag schreef op 07 March 2003 @ 13:41:
[...]
Ik zit op de zaak, anders had ik Daniel wel een ICQ gestuurd ofzo. En aangezien dit een erg humaan idee is, is een extra beetje bekendheid via LA ook geen verkeerd idee, toch![]()
ik zou best wel die banner hierboven willen zien.
nu ik dit zo typ, ik zie hierboven geen banner
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <html> <head> <title>Advertisement</title> </head> <body leftmargin='0' topmargin='0' marginwidth='0' marginheight='0' style='background-color:transparent'> </body> </html> |
/offtopic
Verwijderd
Op de frontpage is hij toch al een paar keer langsgekomen hoorTraag schreef op 07 March 2003 @ 13:38:
[...]
Op de frontpage heb ik hem nog nooit gezien en op GoT zie ik geen banners, zelfs niet als ik uitlog
Deze actie gaat op een veel grotere schaal, dat is nog niet eerder gebeurt..Erkens schreef op 07 maart 2003 @ 13:55:
[...]
maar ik bedoel er zijn 1000den goede doelen om maar wat te noemen
Verder is dit een lijst intekenen, dus niet, zoals de meeste acties, om donateurs te werfen.
🌞🍃
i know, maar wat is het eerste wat ik zie als ik die link bekijkDataBeest schreef op 07 maart 2003 @ 14:46:
[...]
Deze actie gaat op een veel grotere schaal, dat is nog niet eerder gebeurt..
Verder is dit een lijst intekenen, dus niet, zoals de meeste acties, om donateurs te werfen.
een grote leegte waar een uitstekende hand erg opvalt alsmede het balkje links waar doneren staat

Jeremy Clarkson
Dus moet je accepteren dat websites er verneukt uitzien
Dat witte vlak is er echt niet.
Maar nu ontopic weer pls
Jeremy Clarkson
Verwijderd
BTW: Hiroshima:
Werkend
[ Voor 23% gewijzigd door Floor-is op 07-03-2003 16:59 ]
Bericht hierboven
Ik hoorde een paar weken geleden een intervieuw over deze actie met de personen die hier achter zitten. De opmerking die jij zei werd ook verteld. Het scheen nog best wel mogelijk te zijn dat hij in leven was, de reden waarom weet ik niet meer.Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 16:53:
denk je echt dat ze die gast al een half jaar in leven houden? en met welk doel dan? die is allang naar de eeuwige jacht velden, met alle respekt voor Arjan, maar de actie is een beetje naief...
Het intervieuw is nog na te luisteren op:
http://www.omroep.nl/cgi-...online/190203azgrenzen.rm (Real Audio).
🌞🍃
Verwijderd
Omdat ze de hoop hebben dat deze tereur groepen dezelfde handelswijze eropneer houden als in Columbia. Het land waar de meeste ontvoeringen zijn.DataBeest schreef op 07 maart 2003 @ 18:08:
[...]
Ik hoorde een paar weken geleden een intervieuw over deze actie met de personen die hier achter zitten. De opmerking die jij zei werd ook verteld. Het scheen nog best wel mogelijk te zijn dat hij in leven was, de reden waarom weet ik niet meer.
Het intervieuw is nog na te luisteren op:
http://www.omroep.nl/cgi-...online/190203azgrenzen.rm (Real Audio).
In Columbia wordt maar iets van 18% van de ontvoerden dood terug gevonden de rest wordt bevrijd door het leger of komt vrij door het betallen van losgeld, en dan hebben we het ook niet over gegijzeld zijn voor een week maar soms wel voor jaren.
[ Voor 99% gewijzigd door Christiaan op 07-03-2003 18:30 ]
Verwijderd
daar naast is ie toch vermist en niet per devenitie ontvoerd?
Jeremy Clarkson
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
Blijkbaar wel aangezien al een aantal mensen boven je vraag de banner al gezien hebben @ GoT en de petitie hebben getekend (net zoals ik overigens)
edit/aanvulling:
en dus ook op de FP
Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 14:10:
[...]
Op de frontpage is hij toch al een paar keer langsgekomen hoor
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 17:25 ]
Een banner @ frontpage scoort iig wat meer steun voor deze actie.
Jeremy Clarkson
Daarmee zie ik deze thread verder weinig nut hebben (behalve voor het houden van een inhoudelijke discussie over het nut van deze petitie, maar daar lijkt SG me een betere bodem voor te zijn
Dit topic is gesloten.