[Banner] goed idee ?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:12
Ik kreeg net deze link via de mail (geen spam overigens) waar wordt opgeroepen voor de vrijheid van Arjan Erkel van Artsen zonder Grenzen. Hij is nu een half naar vermist en mede daarom is er een petitie om te tekenen voor zijn vrijheid.

Aangezien er exchange banners (die niets opleveren afaik) draaien op GoT (en evt de frontpage), is het niet een humaan idee om de banner van Artsen zonder Grenzen hier ook mee te nemen in de banner rotatie :?

Al veel organisaties laten deze banner al meedraaien. Het gaat om deze banner:

Afbeeldingslocatie: http://www.artsenzondergrenzen.nl/media/banners/banner468_azg_arjan1.gif

* Arno vindt het wel een goed plan, jullie :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
* KnoppenSpook heeft deze banner al verscheidene keren langs zien komen op tweakers...

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat zijn idd wel goede banners.
Volgens mij zijn er veel onbetaalde banners hier en met een banner als deze steun je nog iets. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Heel goed idee. GoT kan daar mooi een steentje aan bij dragen, met zoveel bezoekers. Tenslotte leven we ook voor elkaar.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
KnoppenSpook schreef op 07 March 2003 @ 13:36:
* KnoppenSpook heeft deze banner al verscheidene keren langs zien komen op tweakers...
Op de frontpage heb ik hem nog nooit gezien en op GoT zie ik geen banners, zelfs niet als ik uitlog ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

* Erkens vraagt zich af waarom Traag geen mailtje heeft gestuurd naar Daniel ofzo :?
verder vind ik het uiteraard een goed doel, maarja, zo zijn er ook wel meer ;)
denk aan afrika bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Die banner heeft wel op de frontpage gedraaid.. Tenminste: ik heb m daar gezien en ook even geklikt en 'getekend'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
Erkens schreef op 07 March 2003 @ 13:39:
* Erkens vraagt zich af waarom Traag geen mailtje heeft gestuurd naar Daniel ofzo :?
verder vind ik het uiteraard een goed doel, maarja, zo zijn er ook wel meer ;) denk aan afrika bijvoorbeeld
Ik zit op de zaak, anders had ik Daniel wel een ICQ gestuurd ofzo. En aangezien dit een erg humaan idee is, is een extra beetje bekendheid via LA ook geen verkeerd idee, toch :? ;)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Traag schreef op 07 March 2003 @ 13:41:
[...]
Ik zit op de zaak, anders had ik Daniel wel een ICQ gestuurd ofzo. En aangezien dit een erg humaan idee is, is een extra beetje bekendheid via LA ook geen verkeerd idee, toch :? ;)
nee, geen verkeerd idee, helemaal niet, maar ik bedoel er zijn 1000den goede doelen om maar wat te noemen ;)
ik zou best wel die banner hierboven willen zien.

offtopic:
nu ik dit zo typ, ik zie hierboven geen banner :?

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<html>
<head>
<title>Advertisement</title>
</head>
<body leftmargin='0' topmargin='0' marginwidth='0' marginheight='0' 
style='background-color:transparent'>

</body>
</html>

/offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traag schreef op 07 March 2003 @ 13:38:
[...]
Op de frontpage heb ik hem nog nooit gezien en op GoT zie ik geen banners, zelfs niet als ik uitlog ;)
Op de frontpage is hij toch al een paar keer langsgekomen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Erkens schreef op 07 maart 2003 @ 13:55:
[...]
maar ik bedoel er zijn 1000den goede doelen om maar wat te noemen ;)
Deze actie gaat op een veel grotere schaal, dat is nog niet eerder gebeurt.. :)
Verder is dit een lijst intekenen, dus niet, zoals de meeste acties, om donateurs te werfen. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

DataBeest schreef op 07 maart 2003 @ 14:46:
[...]

Deze actie gaat op een veel grotere schaal, dat is nog niet eerder gebeurt.. :)
Verder is dit een lijst intekenen, dus niet, zoals de meeste acties, om donateurs te werfen. :)
i know, maar wat is het eerste wat ik zie als ik die link bekijk :P
een grote leegte waar een uitstekende hand erg opvalt alsmede het balkje links waar doneren staat :P

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.j.erkens/michael/azg-thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
Jouw browser verneukt de layout :D

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Traag schreef op 07 March 2003 @ 15:33:
Jouw browser verneukt de layout :D
nee, ik weiger verplicht IE te gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
Erkens schreef op 07 March 2003 @ 15:38:
nee, ik weiger verplicht IE te gebruiken ;)
Dus moet je accepteren dat websites er verneukt uitzien :P

Dat witte vlak is er echt niet.

Maar nu ontopic weer pls ;)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

je hebt in ieder geval weer wat bereikt met dit topic. Hier op mijn werk hebben we meteen ook getekend. Vind het een goed initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk je echt dat ze die gast al een half jaar in leven houden? en met welk doel dan? die is allang naar de eeuwige jacht velden, met alle respect voor Arjan, maar de actie is een beetje naief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Ik heb hem al op GoT en op de FP gezien (ja ik kan de banners uitzetten, maar nee dat vind ik niet nodig.)

offtopic:
BTW: Hiroshima:
Werkend :P

[ Voor 23% gewijzigd door Floor-is op 07-03-2003 16:59 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
thx :+

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 16:53:
denk je echt dat ze die gast al een half jaar in leven houden? en met welk doel dan? die is allang naar de eeuwige jacht velden, met alle respekt voor Arjan, maar de actie is een beetje naief...
Ik hoorde een paar weken geleden een intervieuw over deze actie met de personen die hier achter zitten. De opmerking die jij zei werd ook verteld. Het scheen nog best wel mogelijk te zijn dat hij in leven was, de reden waarom weet ik niet meer.
Het intervieuw is nog na te luisteren op:
http://www.omroep.nl/cgi-...online/190203azgrenzen.rm (Real Audio).

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataBeest schreef op 07 maart 2003 @ 18:08:
[...]

Ik hoorde een paar weken geleden een intervieuw over deze actie met de personen die hier achter zitten. De opmerking die jij zei werd ook verteld. Het scheen nog best wel mogelijk te zijn dat hij in leven was, de reden waarom weet ik niet meer.
Het intervieuw is nog na te luisteren op:
http://www.omroep.nl/cgi-...online/190203azgrenzen.rm (Real Audio).
Omdat ze de hoop hebben dat deze tereur groepen dezelfde handelswijze eropneer houden als in Columbia. Het land waar de meeste ontvoeringen zijn.
In Columbia wordt maar iets van 18% van de ontvoerden dood terug gevonden de rest wordt bevrijd door het leger of komt vrij door het betallen van losgeld, en dan hebben we het ook niet over gegijzeld zijn voor een week maar soms wel voor jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
In het gebied waar Arjan Erkel ontvoerd is, vinden veel vaker ontvoeringen plaats. Dit zijn vaak vrijwilligers van bijv artsen zonder grenzen. Niet lang geleden is iemand 4 maanden vastgehouden en toen vrijgelaten. Het is onzin om dit 'terreurgroepen' te noemen - ze bereiken totaal niets met het doden van Arjen behalve meer onbegrip voor hun acties. Ze weten zelf ook wel dat de mensen van Artsen zonder grenzen de vijand niet zijn. Het is een roep om aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
[ dubbelpost ]

[ Voor 99% gewijzigd door Christiaan op 07-03-2003 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dan... verwacht je dus losgeld, tenzij het inderdaat een totaal doeloze actie is en dan vraag ik me helemaal af of het enig invloed zal hebben op de gijzelnemers...

daar naast is ie toch vermist en niet per devenitie ontvoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
Blijkbaar toch geen goed idee :?

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Laatst online: 02-10 15:26

LauPro

Prof Mierenneuke®

Een beetje doorgaand op het verhaaltje van ChristiaanVerwijs, kan iemand mij eigenlijk nut uitleggen van deze petitie? Hoogstwaarschijnlijk komen de ontvoerders die petitie nooit tegen, of gaat dat worden versteurd per post oid. Ik vat het niet helemaal. Ik snap best dat je hiermee aan wil geven dat Arjan terug moet, maar op deze wijze :?.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traag schreef op 09 maart 2003 @ 15:52:
Blijkbaar toch geen goed idee :?
Blijkbaar wel aangezien al een aantal mensen boven je vraag de banner al gezien hebben @ GoT en de petitie hebben getekend (net zoals ik overigens) :)

edit/aanvulling:
en dus ook op de FP :)
Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 14:10:
[...]

Op de frontpage is hij toch al een paar keer langsgekomen hoor :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
Ja ok, maar LA heeft toch een select publiek ;)

Een banner @ frontpage scoort iig wat meer steun voor deze actie.

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:32

Jaymz

Keep on moving !

Zover als ik kan zien wordt de Banner al getoond @ GoT en T.net :)

Daarmee zie ik deze thread verder weinig nut hebben (behalve voor het houden van een inhoudelijke discussie over het nut van deze petitie, maar daar lijkt SG me een betere bodem voor te zijn :))
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.