Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Deurtje eraf :/

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ! Creativiteit gevraagd :P

Ik heb dus deze case . Nou stel je deze kast eens voor, zonder deurtje... dwz. Lelijke gaten links, waar het deurtje bevestigd hoort te zitten, en gaten waar het deurtje vastklikte...
zo ziet mijn pc dus uit.. (sorry, k heb er geen pics van)
Zijn er hier creatievelingen die een idee hebben om die gaten te bedekken / verbergen ? Het lelijkste zijn eigenlijk de gaten waar het deurtje bevestigd was...
Alle ideen zijn welkom :)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 10:19
Misschien een soort van frame om je kast heen maken van aluminum hoekprofielen? soort van 'raam' eromheen?

(damn, dit is moeilijk uit te leggen, als je het niet snapt ga ik met paint aan de gang :P)

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:03

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Kun je het deurtje er niet weer gewoon op zetten? [ desnoods met een andere scharnier ofzow]

edit
Of heb je em er zelf afhehaald?

[ Voor 19% gewijzigd door Scatman_II op 07-03-2003 13:33 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

euhm...
rubber U profiel er omheen ofzo? En dan in dat profiel een reep ledjes onder elkaar dat je dus 2 rijtjes licht hebt???

• Icey
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~icey/got/3.JPG

Ziet er een beetje gaar uit qua tekening, maar het gaat om het idee, dit kan je als een soort frame voor je pc hangen, als het een beetje handig bent kan je er best wat moois van maken, zie het als een omlijsting, een lijst om een schilderij :)

Verwijderd

Topicstarter
icey, daar dacht ik inderdaad ook al aan... maar het probleem is dat die rand over mn hd/power ledjes heen komt, en waarschijlijk ook een stuk over mn aan knoppie (zit ongeveer 1 1/2 cm van de rechter-rand af)

En nee, k heb het deurtje niet zelf eraf gehaald, iemand is in n gare bui tegen t open deurtje aangelopen op een lan.. resultaat is nu dat ik 2 kleine stukken van dat deurtje heb :|

Verwijderd

Die pic van je link is niet echt duidelijk... maar is de hele voorkant of maar een klein deel van je kast deur? (dit klinkt gaar :/ )

• Icey
Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 13:46:
icey, daar dacht ik inderdaad ook al aan... maar het probleem is dat die rand over mn hd/power ledjes heen komt, en waarschijlijk ook een stuk over mn aan knoppie (zit ongeveer 1 1/2 cm van de rechter-rand af)

En nee, k heb het deurtje niet zelf eraf gehaald, iemand is in n gare bui tegen t open deurtje aangelopen op een lan.. resultaat is nu dat ik 2 kleine stukken van dat deurtje heb :|
boor je er een paar gaatjes in, of een vierkantje eruit halen, als een soort van controllepaneel :)

Verwijderd

Je zou ook kunnen gaan plamuren en schuren en verven... maarja dat is wel wat werk.

Bevalt die kast trouwens?

Verwijderd

Topicstarter
Heh Icey, het is in ieder geval het proberen waard :) Ik zal kijken wat ik ervan kan maken... de kast is op het moment echt oerlelijk doordat dat deurtje eraf is :/

Enneuhm... CybErik... andere pic , mischien dat dat wat helpt, stel je maar gewoon voor dat dat deurtje aan de zijkant weg is, en er dus 3 van die gaten aan de linkerkant in zitten....

• Icey
Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 13:54:
Heh Icey, het is in ieder geval het proberen waard :) Ik zal kijken wat ik ervan kan maken... de kast is op het moment echt oerlelijk doordat dat deurtje eraf is :/

Enneuhm... CybErik... andere pic , mischien dat dat wat helpt, stel je maar gewoon voor dat dat deurtje aan de zijkant weg is, en er dus 3 van die gaten aan de linkerkant in zitten....
Als ik die pic zo zie, dan zou ik zeker wel met een soort mooi profiel werken, omdat je kast netjes vierkant is past dat netjes en sluit dat goed aan, desnoods je knoppen/lampjes een stukje verplaatsen of erin verwerken als een controllepaneel.

Als je kast zwart is: Misschien met zwart tape een rand eromheen, mooie makkelijke oplossing als je recht kan plakken :)

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:33
Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 13:51:
Je zou ook kunnen gaan plamuren en schuren en verven... maarja dat is wel wat werk.

Plamuren, schuren en spuiten lijkt mij ook de beste oplossing. Met een goede sneldrogende plamuur ben je met een paar uurtjes wel klaar en heb je weer een prima kast :)

Ik heb de kast ook en hij bevalt mij zeer goed, lekker veel ruimte (h2o koeling en wat andere zut ingebouwd). Kast is goed afgewerkt en je monteert alles zonder schroeven :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 13:51:

De kast op zich bevalt me wel goed,
maar als je de onderste 5 1/4 slots wilt gebruiken, dan kan er geen 120mm fan meer in worden gezet, de kast zelf is heel erg ruim, en lekker stevig, en alles wordt met dat o-zo-handige-klik systeem vast gezet, ook de case-fans, echt handig als het weer tijd is om het stof uit de fans te halen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 14:04:
[...]

De kast op zich bevalt me wel goed,
maar als je de onderste 5 1/4 slots wilt gebruiken, dan kan er geen 120mm fan meer in worden gezet, de kast zelf is heel erg ruim, en lekker stevig, en alles wordt met dat o-zo-handige-klik systeem vast gezet, ook de case-fans, echt handig als het weer tijd is om het stof uit de fans te halen ;)
Hardeschijfen zou je er nog wel achter kunnen hangen? met van die 5,25" ->3,5" rubber ophang beugeltjes.

Dat heb ik weleens gelezen in een review namelijk.

Verwijderd

Ok, even een heel stom idee: misschien kan je een nieuw deurtje bestellen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 14:10:
[...]

Hardeschijfen zou je er nog wel achter kunnen hangen? met van die 5,25" ->3,5" rubber ophang beugeltjes.

Dat heb ik weleens gelezen in een review namelijk.
Inderdaad, dat gaat, en nog heel erg goed ook :)

• Beercase
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-05 08:56

Beercase

So soft!

Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 19:31:
Ok, even een heel stom idee: misschien kan je een nieuw deurtje bestellen?
LOL

Hang loose, KiteSurfing for life!

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

Arioch

<geek>

is het deze case?
Afbeeldingslocatie: http://www.colorcase.be/grafiek/cases/b031black3.jpg

• SlinkingAnt
  • Niet online
Zo te zien wel. Ik kijk dan naar die sleuven in het deurtje, en die zien er vrijwel het zelfde uit.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Mooie case zonder deurtje!
Hierzou je idd een alu hoekprofiel langs de randen kunnen maken, of de gaten opvullen met een stukkie rotzooi en dan afplamuren met plexiglas dat is opgelost in thinner oid.

WoW 60 euro maar!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door bredend op 08-03-2003 14:33 ]

• SlinkingAnt
  • Niet online
En dat met hele zwarte inkt mengen oid

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Of je hele case painten. We zitten hier in CME hoor!
Pagina: 1