Toon posts:

Fout bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de volgende fout als ik ben ingelogd:
Windows kan het bestand C:\windows\system32\cmd.exe niet vinden.
Tevens duurt het inloggen onwijs lang!! En mijn Norton Antivirus Corporate edition geeft ook een fout als ik de pc wil scannen sinds ik die melding heb.

Wat kan ik hier aan doen??

Gr.
Emiel

Verwijderd

Ik denk dat je cmd.exe weer op je systeem moet krijgen he :)
Maar je geeft erg weinig info, ik denk dat je een slotje gaat krijgen als je niet je systeem specs erbij zet (OS, enz)
En sinds wanneer is dit? Ik wil je graag helpen maar met zo weinig info kan ik weinig doen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad geef je veel te weinig informatie. Ook in je topictitel trouwens - daar had je wel wat kunnen zeggen over het opstarten van wat en welke fout ;)
Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en Software Algemeen - Policy - updated 07-01 voor wat meer hierover. Geef naast alle relevante info dus ook even een suggestie voor een betere topictitel, dan pas ik het wel aan voor je :)

En ontopic: zonder ook maar te zeggen welk OS je hebt, kunnen we niet weg veel doen eigenlijk. Als je Win9x hebt: tijd voor een online virusscan en om te kijken welke trojaanse paarden er zijn geinstalleerd op je systeem ;)

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 07-03-2003 13:32 . Reden: suggestie voor titel ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

anders kan je van een adnere compter het bestand C:\windows\system32\cmd.exe opzoeken en op een schijfje zetten. Vervolgens deze in de goede map op jou systeem plaatsen.

Om sneller op te starten:
- virusscanner laten draaien
- schijf defragmenteren
- clean install
- onnodig opstartende programma's niet alten opstarten

hoeft niet perse in deze volgorde :)