3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
1 keer inbellen
normale snelheid
goed
paar kinderfoutjes, maar die zijn snel opgelost...
Let maar op: hier komen nog wel meer hele slechte dingen te staan over QO, maar die moet je wel met een korreltje zout nemen (no offence...) omdat het verschillend is per plaats in Nederland volgens mij, hoe QO werkt.
Hier goed in iedergeval:)
normale snelheid
goed
paar kinderfoutjes, maar die zijn snel opgelost...
Let maar op: hier komen nog wel meer hele slechte dingen te staan over QO, maar die moet je wel met een korreltje zout nemen (no offence...) omdat het verschillend is per plaats in Nederland volgens mij, hoe QO werkt.
Hier goed in iedergeval:)
Verwijderd
misschien ook niet verkeerd is VosbisNET, gebruik het nu een tijdje bevalt me perfect, en daar krijg je gewoon duidelijkheid en de helpdesk is goed. Dat alles kan ik van QO niet zeggen (spreek uit ervaring).
Kijk eens op http://www.kieskeurig.nl voor ervaringen met flatstream
ik vind qol zwaar ruleren. Ik heb GEEN idee hoeveel ik online zit gemiddeld. Maar ik heb nog geen enkele klacht van qol gehad. EN ik vrees dat ik wel iets meer als 120uur per maand online zit. Maar ik zit iig niet ASOCIAAL lang online. Hoogstens 8uur GEMIDDELD per dag. Let wel gemiddeld, soms zit ik op een dag wel veel online maar soms zit ik op een dag ook weer helemaal niet online.
Verwijderd
Ook hier positieve ervaringen met QOL. Ze hebben even een dipje gehad begin oktober toen het netwerk even onvoldoende capaciteit had. Gelukkig is dat nu verholpen. 1 keer inbellen en een perfekte snelheid.
Jammer van de automatische disconnect na 90 minuten. Al met al denk ik dat de voordelen toch ruim opwegen tegen de nadelen.
Jammer van de automatische disconnect na 90 minuten. Al met al denk ik dat de voordelen toch ruim opwegen tegen de nadelen.
Verwijderd
Sinds de kinderziektens eruit zijn ben ik ook tevreden.
Zit zelf meer als 4 uur online maar meeste daarvan na 24:00 uur
Zit zelf meer als 4 uur online maar meeste daarvan na 24:00 uur
Pagina: 1