Ik heb de volgende query (getest in mysql, geeft goede resultaten)
Het gaat me nu om td.omschrijving en tp.omschrijving. Deze heb ik beide nodig en daarom lees ik ze uit middels
Echter, deze zijn beide leeg als ik ze weergeef
Als ik $answer[omschrijving] uitlees, staat daar de waarde in van de kolom die ik als eerste uitlees.
Waarschijnlijk zie ik iets heel sulligs over het hoofd, maar goed, kan iemand me daar even op wijzen?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| SELECT tk.naam, td.did, td.naam, td.omschrijving, kpd.*, kkp.*, tp.projectcode, tp.omschrijving, tk.organisatie, tk.plaats FROM t_data AS td LEFT JOIN k_projecten_data AS kpd ON kpd.did = td.did LEFT JOIN t_projecten AS tp ON tp.pid = kpd.pid LEFT JOIN k_klanten_projecten AS kkp ON kkp.pid = kpd.pid LEFT JOIN t_klanten AS tk ON tk.kid = kkp.kid WHERE td.omschrijving like '%$keyword%' ORDER BY td.naam; $result = mysql_query($query) or die(mysql_error()); |
Het gaat me nu om td.omschrijving en tp.omschrijving. Deze heb ik beide nodig en daarom lees ik ze uit middels
PHP:
1
2
3
4
| while ($answer = mysql_fetch_array($result) ){ $omschrijving1 = $answer[tp.omschrijving]; $omschrijving2 = $answer[td.omschrijving]; } |
Echter, deze zijn beide leeg als ik ze weergeef
Waarschijnlijk zie ik iets heel sulligs over het hoofd, maar goed, kan iemand me daar even op wijzen?