Verwijderd

Topicstarter
Ik lees net op telegraaf.nl het volgende:
AMSTERDAM - Vanaf deze week is het mogelijk SMS-berichten te versturen vanuit Microsoft Outlook. Viva Technologies Nederland heeft hiertoe MailSMS ontwikkeld.

Met de MailSMS software kunt u vanachter uw pc uw contactpersonen niet alleen per e-mail maar ook via SMS bereiken. Handig voor het sturen van een kort bericht en het typt een stuk makkelijker dan met telefoontoetsen.

Met MailSMS is het mogelijk gebruik te maken van de mobiele telefoonnummers in het bestaande Outlook Adresboek. Bovendien kunnen heel simpel kopieën van e-mails per SMS verstuurd worden en kan het tijdstip aangegeven worden wanneer het bericht verzonden dienst te worden. De ontvangers van uw berichten kunnen direct per SMS antwoorden, aangezien het mobiele nummer van de verzender met ieder bericht meegezonden wordt.

MailSMS is beschikbaar voor Microsoft Outlook 2000/2002 en is eenvoudig te installeren. U kunt MailSMS gratis downloaden van de website van Viva Technologies www.vivatech.nl. MailSMS werkt in combinatie met ieder post- of prepaid abonnement van alle mobiele operators in Nederland.
Ik ben benieuwd. Iemand al ervaringen?

• pinolief
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01-2021
met SMS? Ja, Met Outlook? Ja, met SMSen via Outlook? Nee >:)

Zeg dan gewoon niets... :/

[ Voor 39% gewijzigd door intoxicated op 07-03-2003 14:38 ]

Verwijderd

En gaat dit ook nog iets kosten?

En kan ik dan ook terug sms'en naar outlook?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 12:46 ]

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Hier was gisteren ook een topic over, dit gaat via dialup verbindingen.
volgens mij geen tcp/ip support, kan alleen de pagina niet openen :(

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Hij vraagt om een registratie code. Is dus een not done :D

.

Verwijderd

Dit gaat vast zo'n betaalde internetaccess worden zoals AvOn ook al zei. Dus daar moet je vast wel wat voor betalen denk ik.. Helaas :(
Dit staat trouwens op de site van Microsoft: http://www.microsoft.com/...ffice/outlook/default.asp

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 13:14 ]

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:26

jep

Ik sms lekker via blauwtand, da's een stuk handiger. ;) Ook op pc, eventueel in outlook naar je contactpersonen.

Verwijderd

Dit lees ik dus op de site van Microsoft:
"MailSMS is beschikbaar voor Microsoft Outlook 2000/2002 en is eenvoudig te installeren. U kunt MailSMS gratis downloaden van de website van Viva Technologies. MailSMS werkt in combinatie met ieder post- of prepaid abonnement van alle mobiele operators in Nederland. Voor grote bedrijven is tegen betaling een corporate versie van MailSMS beschikbaar met lagere kosten per verstuurd SMS-bericht"

Zo te zien moeten wij als particulieren dus redelijk wat betalen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 13:18 ]

Verwijderd

jep schreef op 07 March 2003 @ 13:16:
Ik sms lekker via blauwtand, da's een stuk handiger. ;) Ook op pc, eventueel in outlook naar je contactpersonen.
Wat voor telefoon heb jij dan?
Ik heb de Sony Ericsson t68i en heb ook bluetooth op mijn telefoon, maar helaas niet op mijn computer. Ik moet alles doen met IR, wat kan jij daar eigenlijk nog meer mee?

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08-2025
welk proggie gebruik je om te smsen? heb zelf een 7650, maar bij die nokia suite zit geen sms optie...

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• nimm2
  • Laatst online: 11-02 16:05

nimm2

.

het kost je 1,1 euro per 5 SMSjes, dus ongeveer even duur als een normaal smsbericht van je telefoon. voordeel is dat je niet met die ontzettend onhandige gsm toetsjes hoeft te kloten.

het betalen gaat middels een SMSdienst abonnement. steeds als je 5 smsjes hebt verstuurd ontvang je een nieuw bericht (net zoals die idols spelletjes enz), en dat kost je dan weer 1,1 euro.

ik heb het allemaal aangevraagd, en het zag er allemaal goed uit.

helaas is het zo dat het NIET WERKT :( . de berichtjes komen gewoonweg niet aan.... en dat is wel jammer!

[ Voor 22% gewijzigd door nimm2 op 08-03-2003 21:16 . Reden: toevoegingen ]

• Cubix
  • Niet online
Lekker dat het ook nu nog zo extreem duur is. :(
Een sms gebruikt maar zeer weinig netwerkbandbreedte, en zou dus heel goedkoop moeten kunnen. Maarja, de consument gebruikt het toch wel...

• nimm2

nimm2

.

ach, ik vind het ook wel aan de dure kant, dat smsen
daar staat wel tegenover dat ik altijd een gratis abonnement heb, via allerlei terugstort acties dus dat het me best wel iets mag kosten

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 16:30
nimm2 schreef op 08 maart 2003 @ 21:18:
ach, ik vind het ook wel aan de dure kant, dat smsen
daar staat wel tegenover dat ik altijd een gratis abonnement heb, via allerlei terugstort acties dus dat het me best wel iets mag kosten
ik heb ook een gratis abo, EN een gratis telefoon (gewonnen met de nokia game :))maar ik ben nog steeds niet van plan voor iets te betalen dat ook gratis kan zijn, dus SMS ik via gratis SMS sites en als dat niet kan bel ik gewoon

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• nimm2

nimm2

.

oh

• nimm2

nimm2

.

ik kreeg vandaag een aardig mailtje van iemand van dat bedrijfje, en mijn sms saldo is weer op de oude stand gezet. alleen werkt het nog steeds niet!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
http://www.mail-sms.nl/

is dit wat mss?
werkt mss wat onpractischer maar t kost 15ct / sms of nog minder als je groter inkoopt (15ct / sms bij 100 stuks bundel, tot 9ct bij 10000 (!!!) bundel)
ex. btw trouwens, dat zou dan 17.85ct per sms zijn

ik heb er geen praktijkervaring mee.. k kwam het zojuist tegen.

k vindt t wel interessant omdat ik zo een (private) wapsite kan maken om sms te versturen.. (php sendmail) en wappen is gratis bij dutchtone dus gaat smsen mij een stuk minder kosten dan de 22ct die dutchtone nu vraagt (bij zo'n 80-100 smsjes per week kan dat flink schelen :+)

met een hamer past alles

Pagina: 1