Grazen tijdens vakantie

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05 22:39

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Ik ga binnenkort op vakantie en wil mijn comp gewoon laten grazen. hoe kan ik dit het beste doen???

• weedty435
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-01 10:17

weedty435

.-=WOT UnDeRgRoUnD MeMbEr=-.

nou,misschien hè,maar dat is dan wat ik er vanaf weet,hè.....GEWOON JE PC AAN LATEN STAAN DUMBASS!

maareuh,dat is wat ik ervan weet he?

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

Verwijderd

zoals al gezegd is je pc aan laten staan, desnoods met een noodgenerator voor als de stroom uitvalt.

tip: als het niet nodig is geen i-net verbinding open laten staan als je met vakantie gaat.

Verwijderd

DUMBASS
sjeez moet dat nou zou

mymind is een newbee in DPC en heeft heeft kabel maar dail-up en wil gewoon ff weten hoe je een grotere buff-in krijgt

ik weet het niet vandaar...

• weedty435

weedty435

ja,euh,dat kan jezelf toch ook wel bedenken..
maar dit
en wil gewoon ff weten hoe je een grotere buff-in krijgt
staat er niet....
hee,maar ik ben een gerespecteerde tweaker en je moet die DUMBASS ook wel met een korrel zout nemen,ik kan soms misschien wel bot uit de hoek komen maar zo bedoel ik dat niej! Dredge -->you know that!

I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:05

crisp

Devver

Pixelated

Dat over een grotere buff-in stond in een ander draadje, en als je nou eens een smilie achter dat DUMBASS ;) zet dan oogt het al een heel stuk vriendelijker :)
ff on-topic; ik heb zelf ook een dial-up verbinding met i-net :(, maar laat het koetje zelf zijn hooibaaltjes fetchen en flushen (zo ongeveer 1 keer per dag). Ik heb de instellingen van m'n dial-up zo staan dat 'ie na 3 minuten de hoorn er weer opgooit. Werkt al ruim een maand zonder problemen!

Intentionally left blank

• weedty435

weedty435

mooooooh! :+

Verwijderd

:) ik viel je niet aan ofzo hoor weedty

• weedty435

weedty435

[off topic]
I know ;)
maareuh,we zullen ons maar weer even bij de topic houden,die jongen zit echt met een probleem hoor :P
[/off topic]

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:00

Floor-is

5.2

Ondertussen helpen jullie die arme jongen nog niet aan het gevraagde...

Ehm kijk ff hier:
http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/001159.html

Of ICQ#72153056 (ben ik, ik kan het je wel uitleggen...)

/me out

Bericht hierboven

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:04
Weedty..het gebruik van smilies doet vaak wonderen...
lees dit:
GEWOON JE PC AAN LATEN STAAN DUMBASS!
en lees dit:
GEWOON JE PC AAN LATEN STAAN DUMBASS! :)
Zie je?
Doet wonderen :)

- NAC Breda -

• Floor-is
  • Laatst online: 12:00

Floor-is

5.2

Nog meer mensen interesse in mijn
"beschrijving voor dummies?"

// Persoonlijk bericht (Yeah right) ;)
Sorry Mymind, ik had het echt niet door...
// Persoonlijk bericht weer over.

/me out

Bericht hierboven

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik wil je wel een groot buffer mailen, zodat je geen inet verbinding open hoeft te hebben?

• BrZ
  • Laatst online: 08:35

BrZ

Hmmm.. Je moet het gewoon als ik doen... stel je buffer in op iets van 2000wu's ga fetchen en laat hem heel toevallig in de fout vallen ofzo... had opeens 30.000wu's in m'n buff-in staan... wel vaag...

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 13:37

BitByter

Prutst dit forum

of je bedoelt, hoe kan ik het beste dat doen, zonder dat m'n ouders zien dat mijn computer aan staat, als ik op vak ga (1,5 week) zet ik mijn computer 'smorgens aan, en ik draai m'n stoel zo, dat ze de ledjes van m'n compu niet zien, en nou maar hopen dat ze er niet achter komen, maarja, als ik op vak ben, stel ik de bios zo in, dat als er een netwerk pakketje tegen de netwerk kaart komt, dat hij aanfloept!, hahaha, mooi een proggie op de server bouwen, die 1x per dag het hele netwerk scanned, en klaar is kees!
Pagina: 1