nou,misschien hè,maar dat is dan wat ik er vanaf weet,hè.....GEWOON JE PC AAN LATEN STAAN DUMBASS!
maareuh,dat is wat ik ervan weet he?
maareuh,dat is wat ik ervan weet he?
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Verwijderd
zoals al gezegd is je pc aan laten staan, desnoods met een noodgenerator voor als de stroom uitvalt.
tip: als het niet nodig is geen i-net verbinding open laten staan als je met vakantie gaat.
tip: als het niet nodig is geen i-net verbinding open laten staan als je met vakantie gaat.
Verwijderd
sjeez moet dat nou zouDUMBASS
mymind is een newbee in DPC en heeft heeft kabel maar dail-up en wil gewoon ff weten hoe je een grotere buff-in krijgt
ik weet het niet vandaar...
ja,euh,dat kan jezelf toch ook wel bedenken..
maar dit
hee,maar ik ben een gerespecteerde tweaker en je moet die DUMBASS ook wel met een korrel zout nemen,ik kan soms misschien wel bot uit de hoek komen maar zo bedoel ik dat niej! Dredge -->you know that!
maar dit
staat er niet....en wil gewoon ff weten hoe je een grotere buff-in krijgt
hee,maar ik ben een gerespecteerde tweaker en je moet die DUMBASS ook wel met een korrel zout nemen,ik kan soms misschien wel bot uit de hoek komen maar zo bedoel ik dat niej! Dredge -->you know that!
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Dat over een grotere buff-in stond in een ander draadje, en als je nou eens een smilie achter dat DUMBASS
zet dan oogt het al een heel stuk vriendelijker 
ff on-topic; ik heb zelf ook een dial-up verbinding met i-net
, maar laat het koetje zelf zijn hooibaaltjes fetchen en flushen (zo ongeveer 1 keer per dag). Ik heb de instellingen van m'n dial-up zo staan dat 'ie na 3 minuten de hoorn er weer opgooit. Werkt al ruim een maand zonder problemen!
ff on-topic; ik heb zelf ook een dial-up verbinding met i-net
Intentionally left blank
mooooooh!
[off topic]
I know
maareuh,we zullen ons maar weer even bij de topic houden,die jongen zit echt met een probleem hoor
[/off topic]
I know
maareuh,we zullen ons maar weer even bij de topic houden,die jongen zit echt met een probleem hoor
[/off topic]
Ondertussen helpen jullie die arme jongen nog niet aan het gevraagde...
Ehm kijk ff hier:
http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/001159.html
Of ICQ#72153056 (ben ik, ik kan het je wel uitleggen...)
/me out
Ehm kijk ff hier:
http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/001159.html
Of ICQ#72153056 (ben ik, ik kan het je wel uitleggen...)
/me out
Bericht hierboven
Weedty..het gebruik van smilies doet vaak wonderen...
lees dit:
GEWOON JE PC AAN LATEN STAAN DUMBASS!
en lees dit:
Zie je?
Doet wonderen
lees dit:
en lees dit:
Zie je?
Doet wonderen
- NAC Breda -
Nog meer mensen interesse in mijn
"beschrijving voor dummies?"
// Persoonlijk bericht (Yeah right)
Sorry Mymind, ik had het echt niet door...
// Persoonlijk bericht weer over.
/me out
"beschrijving voor dummies?"
// Persoonlijk bericht (Yeah right)
Sorry Mymind, ik had het echt niet door...
// Persoonlijk bericht weer over.
/me out
Bericht hierboven
Hmmm.. Je moet het gewoon als ik doen... stel je buffer in op iets van 2000wu's ga fetchen en laat hem heel toevallig in de fout vallen ofzo... had opeens 30.000wu's in m'n buff-in staan... wel vaag...
of je bedoelt, hoe kan ik het beste dat doen, zonder dat m'n ouders zien dat mijn computer aan staat, als ik op vak ga (1,5 week) zet ik mijn computer 'smorgens aan, en ik draai m'n stoel zo, dat ze de ledjes van m'n compu niet zien, en nou maar hopen dat ze er niet achter komen, maarja, als ik op vak ben, stel ik de bios zo in, dat als er een netwerk pakketje tegen de netwerk kaart komt, dat hij aanfloept!, hahaha, mooi een proggie op de server bouwen, die 1x per dag het hele netwerk scanned, en klaar is kees!
Pagina: 1