Toon posts:

[Versterker] Sony EX 660 (?)

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik was gisteren in de stad, op zoek naar een goede versterker voor een lage prijs. (een echte Hollander :P)

Op een gegeven moment was ik bij de IT'S waar ze me een showroom model aanboden, voor 30 Euro. Hij was 125 Watt (op 4 Ohm) en dus de helft op 8 Ohm. Dit was ongeveer waar ik naar zocht, dus ik heb hem genomen. (zeker voor die prijs).

Het gaat om een Sony EX 660.

Hij hoorde (denk ik) eerst bij een HIFI set want dit staat er in toaal op de voorkant:

EX 660 - Mini HIFI component
system: - MHC-EX660

Nu heb ik zelf al gezocht met google en op de Sony website maar ik kan verder geen info over de versterker (of het hele setje) vinden.

Kent iemand deze versterker of heeft iemand misschien info over deze versterker?
Ik zou namelijk graag van een paar knoppen op de voorkant willen weten wat ze doen, en welke afstandsbediening ik erbij moet bestellen (die zat er niet bij).

Verwijderd

Topicstarter
kickje

please iemand die mij meer kan vertellen over deze versterker?

Verwijderd

Ik heb al voor je gezocht in Sony catalogussen, maar kan er niks over vinden.

Bij Sony hebben alle knoppen met dezelfde namen ook dezelfde functies, dus daar zal wel niet te moeilijk achter te komen zijn. ;)

Ik zou naar een dealer stappen die veel Sony zooi verkoopt, kijken of zij je wat meer kunnen vertellen