Toon posts:

Napster upload beperken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand van jullie hoe ik het aantal personen dat tegelijkertijd mp3's van mijn harde schijf trekt via napster kan beperken?
Ik heb het aantal uploads per user al op 1 staan, maar soms zijn er 10 personen tegelijk bezig en schiet het echt niet meer op. Ikzelf krijg vaker de melding "remotely queued" (euh, schreef je dat nou wel zo?) als ik iets bij iemand wil downen, dus volgens mij moet het mogelijk zijn om mensen in de wacht te zetten. Ik kom er alleen maar niet achter hoe....

Verwijderd

zeer irritant als je gewoon telefoon tikken betaald.
oplossing: download map maken in partitie c:
en je collectie in een andere partitie

Verwijderd

Gewoon uitzetten!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
dan support je het napster idee niet, als iedereen dat zou doen.. zou je dus niks aan napster hebben

Verwijderd

Waarom alles uitzetten?

Als iedereen zo egoistisch zou zijn kunnen
jullie niks meer downloaden.

Het uploaden van files gaat niet ten koste
van je eigen download snelheid.
Je hebt een download bandbreedte en een upload bandbreedte. Als je geen files upload wordt je download bandbreedte niet groter hoor.

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Dat dacht ik dus ook... van die gescheiden UL en DL snelheden... Maar toch... Als ik zit de downloaden met 7K (ikke heb ISDN) en er komt een UL bij, dan zakt mijn snelheid ALTIJD..... Iemand een idee?

Dat met die "remotely queue" of "misconfigured user" ofzo, dat zijn mensen die na het opbouwen van de library de napster dir verplaatsen --> heb je nog wel een lib maar kan Napster de files niet meer vinden....

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Topicstarter
OK, bedankt voor jullie antwoorden.
Het lijkt er dus op dat het niet kan. Vind ik wel erg vreemd. Ik heb er zelf trouwens niet veel last van, maar de downers zitten elkaar dan in de weg, omdat mijn upload maar 15 kb of zo heeft (@home...) en daardoor duurt het uren voor ze hun geliefde nummer binnen hebben gehaald.
De oplossingen om files niet te sharen ken ik wel, maar doet idd afbreuk aan het idee achter Napster.
Greetz

Verwijderd

Je kon met de oudere versies van Napster het aantal uploads instellen, maar met de nieuwere versies alleen het aantal uploads per user.
slechte ontwikkelingen dus...:(

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:02

Pierik

I'll be back!!!

Tuurlijk bepaald je uploadsnelheid je downloadsnelheid wel. Wel eens gehoord van controller bits? Als jou hele upstream inbeslag wordt genomen door napster gaat je downstream echt niet lekker meer hoor. :( :)

Iracing Profiel

Verwijderd

Ehm heb hem nu ff niet geinstalleerd maar als ie in je taakbalk staat ff rechtermuis en dan configuration daar kan je het ergens instellen.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:56

Opa

Nu Multifocaal!

RobbieS, als je maar 15 k upload hebt, moet je misschien ff je Napster profiel veranderen van Cable (ik neem aan dat je dat hebt opgegeven) naar ISDN 128 of ISDN56.
Dat verhelpt misschien het onderlinge dringen en het is realistischer.
Ik heb zelf een 56 k modem maar dat ding uploadt natuurlijk maar met 33,6. Ik heb dan ook 33,6 opgegeven bij me profile omdat dat het hoogste is wat men van mij kan verwachten.
Behalve als ik met me laptopptie inlog op me werk in Engeland, natuurlijk. ;) Dan komt de volle 2 MBit lijn er in. :7
(Overigens Napster ik al een tijdje niet meer. Ik Imesh.)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Pagina: 1