Toon posts:

Hoe draai ik msn op poort 80 als http tunnel niet werkt?

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem.. Ik kan msn niet draaien. Ik zit achter een firewall 130.100.100.82 op poort 82. Nou wil ik msn draaien op poort 80. Dus ik heb al gezocht op GoT. Maar iedereen zegt gebruik HTTP Tunnel. Nou die werkt dus niet bij mij want hij wil maar niet connecten met de proxy, terwijl ik wel gewoon kan internetten via die proxy..
Wie weet wat ik nog kan doen.. Kan ik niet in msn ergens in een ini file de standaard poort 1863 zetten op 80?
Of bestaat er een programma die gewoon ongeacht de proxy poort 1863 door kan mappen naar 80?

Wie weet het??

Alvast bedankt!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:26

Outerspace

Admin General Chat
firewalll eraf. Of zit je op school???

offtopic:
ben je de boonzaayer

[ Voor 72% gewijzigd door Outerspace op 07-03-2003 12:02 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
ik zit op me stage.. dus ik kan daar nix aan veranderen

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

even met de netwerkbeheerder praten, @ GoT mogen we je niet helpen om beveiligingen te omzeilen, sorry

Verwijderd

Topicstarter
hoezo niet?

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 23:05

@r!k

It is I, Leclerq

Euh, webbased msn gebruiken dan maar? :?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Heb hier het zelfde probleem....zit 8er een een proxy die vervolgens weer 8er een firewall staat. Op bijde staat die poort 1863 dicht.....ik kan hier duz nx met msn beginnen. Ook al probeer ik msn op de proxy connecten op poort 8080 krijg ik geen verbinding :(

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:26

Outerspace

Admin General Chat
Erkens schreef op 07 March 2003 @ 11:59:
even met de netwerkbeheerder praten, @ GoT mogen we je niet helpen om beveiligingen te omzeilen, sorry
eyerule, lees de faq ff goed door!!! :)

Wauw, een sig!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

in strijd met de policy
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #security
Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.

[ Voor 59% gewijzigd door Erkens op 07-03-2003 12:04 ]

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:13

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Misschien dat er een SOCKS4 of 5 proxy draait? Het is altijd te proberen. Is hier wel het geval iig.

Verwijderd

En als je nu zelf onder beheer valt? En je wilt toch kunnen MSN'nen zonder dat andere users dat kunnen..... :)

Verwijderd

Topicstarter
ja wat kan ik er aan doen dan? en als jullie het hier niet kunnen vertellen mail dan maar naar mrx83@xs4all.nl

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 12:07:
En als je nu zelf onder beheer valt? En je wilt toch kunnen MSN'nen zonder dat andere users dat kunnen..... :)
als je zelf een firewall beheert weet je hoe het moet ;)
plus dat je dan daar de rechten voor hebt, die je als normale user niet hebt waardoor je vies moet gaan werken met tunnels e.d.
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 12:07:
ja wat kan ik er aan doen dan? en als jullie het hier niet kunnen vertellen mail dan maar naar mrx83@xs4all.nl
ook dat is niet de bedoeling ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Erkens op 07-03-2003 12:11 ]

Verwijderd

Om eerlijk te zijn is de firewall in extern beheer.....'t makkelijkste is met tunnels werken, weet alleen niet hoe......

Verwijderd

Topicstarter
m'n collega's hier van systeembeheer msnen wel! alleen ze willen me niet vertellen hoe ze dat doen!!

Verwijderd

Topicstarter
dus niemand weet of wil me vertellen hoe ik dat kan doen?

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 12:11:
m'n collega's hier van systeembeheer msnen wel! alleen ze willen me niet vertellen hoe ze dat doen!!
zal je toch bij hun moeten wezen :)
Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 12:12:
dus niemand weet of wil me vertellen hoe ik dat kan doen?
ooit gehoord van een edit knop?
en wat snap je niet van die policy :?

Verwijderd

Topicstarter
laat maar ik hoor het al jullie snappen het zelf niet eens ik probeer wel een ander BETER forum!!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:39
Roel, kun je dat nou echt zelf niet uitvinden ? ZUCHT..... ;)

Erkens heeft gelijk Roel, je moet even DIT GOED LEZEN

Pakte de nieuwe msn zowieso niet zelf poort 80 als ie niet over zijn eigen poort een verbinding kan maken? Ik had hier ooit alles dichtzitten behalve poort 80 in en uit en toch kon ik msnen. Nee dat was geen Zonealarm firewall inderdaad. Misschien dat ik daar nog wel eens naar kijk hoe dat toen ging....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 12:16:
laat maar ik hoor het al jullie snappen het zelf niet eens ik probeer wel een ander BETER forum!!
Rustig jongen... Koel eens wat af man

• Lautie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 15:55
Dit probleem heb ikzelf ook een keer gehad, dus je beter had gezocht dan was je op dit uitgekomen.

Vader van Tobias en Ylana \o/

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Webbased MSN?! Ben ik volgens mij nog niet tegengekomen als iemand dat wel heeft graag..

Verwijderd

Topicstarter
heb al een webbased gevonden puh!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 13:13:
heb al een webbased gevonden puh!
fijn voor je, veel plezier ermee :/

offtopic:
snap sowiso niet waarom iemand msn wilt :+
-1 flame

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Heb je niets nuttigs te doen op je stage, wil je msn'n en zelfs dat lukt niet >:). Wat ben je dan? ;). Bovendien is uit bovenstaande reacties genoeg te halen, maar denk jij dat ze 't niet snappen. Tsja.

• Anubis801
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 18:31
Als je met de help funktie van je msn en wat tijd in besteedt dan kan je de oplossing ZELF vinden. Ik had hem in ieder geval binne 30 seconden gevonden. Success.

=/\= System Status =/\=

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-08 13:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik MSN hier met behulp van Microsoft Firewall Client ;)

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08 20:13
Ach zijn weer van die users die denken dat GoT een persoonlijke helpdesk is, en enkel op GoT aanwezig zijn om vragen te stellen. Echt zielig...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:28

Predator

Suffers from split brain

Het omzeilen van beveiliging in welke vorm dan ook werken we niet aan mee. Ook niet wanneer het in een bepaald specifiek geval te rechtvaardigen is, de informatie die in het topic voorbij komt kan namelijk ook door kwaadwillende misbruikt worden.

Overigens kan ik dit (andere dingen dan schoolwerk willen doen op school) niet echt een legitieme rechtvaardiging noemen. De maatregelen vanuit de school zullen niet voor niets getroffen zijn, en ik gok dat MSN, IRC, kazaa niet onder het primaire doel van een schoolcomputer vallen ;)

© Negotiator
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 12:07:

ahum, :?
Dat is net hetzelfde als het hier wel zeggen.
Als iets niet toegelaten is dan ga je hier ook niet "mail me dat dan ff" gaan verkondigen.

[ Voor 44% gewijzigd door Predator op 07-03-2003 15:45 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.