Toon posts:

DVD speler Yamakawa 215 goed?? (goedkoopste uit pricewatch)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goedkoop dvdspelertje, maar wel met een beetje redelijke kwaliteit. Ik kwam in de pricewatch op de Yamakawa DVD 215 5.1 die 79 euro is. Nadat ik de specificaties heb gelezen leek me het wel wat. Maar moet ik het ook echt doen? want 79 euro is wel errug weinig, dus misschien is het ook wel erg slechte kwaliteit.
En ik dacht er is vast wel een tweaker die dit apparaatje kent en er wat meer over kan vertellen.
Alvast bedankt voor reacties!

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-12-2025

jonggoud.nl

@>--"--,--{

ik heb hier een oudere yamakawa staan, van 3 jaar oud. doet het nog perfect, maakt soms alleen heel wat geluid, alleen weet niet of alle dvd's dat doen. bestaat yamakawa trouwens nog?

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Verwijderd

Tja, wat wil je voor dat geld? In principe kan je IMO voor €79 geen miskoop doen. Verder ligt de kwaliteit van o.a. Yamakawa en bijv. Cyberhome denk ik redelijk dicht bij elkaar.

Ik zou zeggen: doen, als je niet teveel eisen stelt, en weinig geld hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand ook of deze analoge 5.1 uitgang heeft?? Want op mijn versterker zit geen digitale input, alleenmaar een 6ch input.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-03 07:17
jonggoud.nl schreef op 07 maart 2003 @ 11:38:
ik heb hier een oudere yamakawa staan, van 3 jaar oud. doet het nog perfect, maakt soms alleen heel wat geluid, alleen weet niet of alle dvd's dat doen. bestaat yamakawa trouwens nog?
Die van mij maakt ook een pokke herrie soms :)

Maar verder werkt ie nog wel aardig.

Ik heb dan wel geen Yamakawa maar wel hetzelfde verhaal bijna, een 713 binnewerk.