Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl
[ Voor 23% gewijzigd door Eskimootje op 07-03-2003 11:38 ]
gewoon email adres van je isp gebruiken mits die niet "gratis" is of zonnet
De werking van de forumsoftware in het kort #FS_registreer
• Emailadres:
Hier wordt allereerst een bevestigingsmailtje naar toe gestuurd. Een geldig email adres, door jezelf te ontvangen en wat je regelmatig checked is dus van groot belang! Je kunt je niet registreren met emailadressen van gratis* providers, vanwege aanhoudend misbruik hiervan.
* Zonnet beschouwen wij evenens als gratis dienst aangezien Zonnet geen onderscheid maakt tussen beide diensten (gratis en betaald) en er in het verleden misbruik is gemaakt vanaf (gratis) Zonnet adressen.
[ Voor 83% gewijzigd door Erkens op 07-03-2003 11:41 ]
Dit bewijst maar weer eens de benaming van FAQ en vooral ook dat een betere benaming NRA (Never Read Answers) is.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Hehe hoe denk je dat ik me nu geregistreerd heb...Erkens schreef op 07 March 2003 @ 11:38:
gewoon email adres van je isp gebruiken mits die niet "gratis" is of zonnet
Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl
mja, als je die faq had gelezen wist je waarom dat wasCrisT schreef op 07 March 2003 @ 11:42:
ok heb ik toch niet alle faq's doorgelezen.... (ben nog niet echt uitgeslapen)
[...]
Hehe hoe denk je dat ik me nu geregistreerd heb...
maar welcome @ GoT
Verwijderd
Wel een leuke, maar misschien dat je dus binnenkort een mailtje van em krijgt of je zo vriendelijk wil zijn een ander icon te nemen
Ja, wat ze hierboven ook al zeggen dus
[ Voor 15% gewijzigd door Compubiter op 07-03-2003 11:50 ]

[ Voor 100% gewijzigd door Eskimootje op 07-03-2003 12:15 ]
Ikonen jatten is niet ok.
Ik zie dat je hem al veranderd heb. Toppie!
Verwijderd
Eskimootje schreef op 07 maart 2003 @ 11:51:
3 keer in 2 minuten zal ik dan ook nog iets van zn icon zeggen?
Tip: zeg dan helemaal niets, wat is dat nou voor een post:
"zal ik maar niets zeggen?"
nee idd, als je ziet dat iemand precies hetzelfde icon gebruikt moet je die persoon proberen te bereiken per email ofzoKirpeknots schreef op 07 March 2003 @ 11:53:
Mijn Bert&Ernie ikoon is ook ooit gejat. (marteltor) Heb toen zelf maar een andere genomen.
Ikonen jatten is niet ok.
Ik zie dat je hem al veranderd heb. Toppie!
hij heeft nog steeds hetzelfde icon als ]-[Skinlab]-[ zelfs de filesize is hetzelfde

lame
Hmm. Raar. Bij mij zie je zijn ikoon niet. Zal de Proxy wel zijn.Erkens schreef op 07 maart 2003 @ 12:50:
[...]
nee idd, als je ziet dat iemand precies hetzelfde icon gebruikt moet je die persoon proberen te bereiken per email ofzo
[...]
hij heeft nog steeds hetzelfde icon als ]-[Skinlab]-[ zelfs de filesize is hetzelfde
lame
Ik had Marteltor toendertijds een e-mail gestuurd. Kreeg een reaktie. Kortom. We verschilden van mening over de originaliteit van z'n ikoon.
Inderdaad lame. Ikonen jatten.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.