Ik ben genaaid!

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Tysoft
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 23:28
Ik heb een geheugenmodule via internet bij vraag & aanbod gekocht. Het was een 512MB module. Alleen nu is de doos leeg...
Iemand hier ervaring mee? Wat kan ik het beste doen, om wellicht toch nog mijn geld terug te krijgen?
Ik heb wel een adres... maar of dat juist is. Bij TGP Post kunnen ze niets voor me doen, zeggen ze...
Help!

Verwijderd

Ik weet niet hoe je je betaling heb gedaan, en bij welke bank, Maar je kan proberen om die ongedaan te laten maken

• Tysoft
ik heb het onder rembours laten bezorgen.

Verwijderd

aangifte doen! Dit valt onder oplichting

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:20

Outerspace

Admin General Chat
vraag & aanbod mailen!!!
Probleem uitleggen

Wauw, een sig!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:50
in het pakketje moeten kijken, en niet moeten accepteren...

Sometimes you need to plan for coincidence

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:32

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Zielig dat er dat soort mensen zijn...
Stuur iig een mailtje naar tweakers.net, met daarin de nickname van de persoon misschien dat je daar iets mee kan achterhalen?
Probeer te achter halen of het adres juist is etc.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Tysoft schreef op 07 March 2003 @ 11:04:
ik heb het onder rembours laten bezorgen.
contact opnemen met de gast van wie je het gekocht hebt :?

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Groentenboer schreef op 07 maart 2003 @ 11:05:
in het pakketje moeten kijken, en niet moeten accepteren...
Dat mag dus niet van de TPG ...

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
jah, waar heb je het gekocht? gewoon even ook hier melden dat niet nog meer mensen er last van krijgen, gewoon bedrijfsnaam. Als het een beetje een goed/bekend bedrijf is lijkt mij dat dat wel op te lossen valt

Mijn Systeem Specs

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 08:24
eindigt meestal met welles/nietes of het er in zat, probeer via de nick aan gegevens te komen, zeker aangifte doen,

• Tysoft
Ik heb een mail adres, maar meer niet. Ik zal een mailtje gaan sturen naar tweakers.net
Dat van aangifte doen is een goed plan. Wellicht dat TGP Post dan wel wat wil doen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Helaas, maar we kunnen hier echt niks voor jou doen. Er is hier namelijk geen sprake van een hardwarematig probleem, waar dit forum feitelijk voor is.

Zie de bovenstaande replies, er staan wel een paar nuttige tussen :)

Edit: even een paar quotes van behulpzame personen ;)
Ik zou eerst kontakt opnemen met die persoon; niet direkt uitgaan van opzet.

Als je aan een adres kan komen (anders dan een mailadres) zou ik toch de kosten van een aangetekende brief er voor over hebben (ivm bewijs).

Mocht je verzekerd zijn voor rechtsbijstand zou je die even kunnen aanspreken wat de beste manier van handelen is; wanneer je zo'n verzekering niet hebt bestaan er ook rechts/wetwinkels waar je zonder kosten je licht op kan steken.

Succes in ieder geval :)
Uit reviews: Tweakers.net FAQ
7. Tweakers.net is niet verantwoordelijk voor eventuele problemen die voortvloeien uit het gebruik van V&A.

Ik denk dat Tweakers.net heel erg weinig kan/mag doen. Mischien een idee om idd eerst na te vragen bij de verzender, het kan zijn dat het fout is gegaan maar geen opzet in het spel. Als er wel opzet in het spel is dan kun je aangifte doen bij de politie.

Je geld terug krijgen zal dan ook moeilijk zijn. Terug laten boeken door bank lukt alleen met automatische overschrijvingen. Bij onder rembours geeft TPG ook geen geld terug.

[ Voor 85% gewijzigd door BalusC op 07-03-2003 11:17 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.