Toon posts:

hoe kan ik gamen op mijn LAN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er staan twee pc's op een tafel bij ons thuis. Ik heb vandaag in allebei een netwerk kaart geinstalleerd en als ik op mijn bureau blad op "Network Neighborhood" klik kan ik zien dat ie de andere pc detecteerd. Als ik echter een multiplayer game probeer te beginnen bij "Sudden Strike" staat er "Error while initializing network" op de beeldscherm van zowel te creator als de joiner van de game. Wat moet ik nou doen? Hoe moeten die netwerk kaarten onder Windows geinstalleerd zijn om gemakkelijk multiplayer games te kunnen runnen op een LAN?

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
Check eerst is of de protocollen in je netwerk config overeen komen met wat er op de doos/in de readme staat.

Sudden Strike is toch zo'n: "ik zie mijn helikopter van boven en knal alles aan gort spel"?

Erg domme vraag dit trouwens. Zeker nog niet zo lang een computer? Kennis komt het snelst door veel zelf te kloten met je PC. Dus volgende keer eerst effe zelf nadenken a.u.b. :) (no offence trouwens)

Veel succes ...

Verwijderd

staat IPX/SPX protocol geinstaleerd?

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
Pcies, zeg ik toch check netwerk config, check game demands.

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

er bestaan geen domme vragen hoogstens domme antwoorden toch ddd?
anyway bekijk ff de network guide die tweakers laatst heeft gepost daar staat het meeste wel in.

en idd tcp/ip en voor oudere spellen meestal ook ipx/spx moeten geinstalleerd zijn.

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt iedereen, zelfs DDD ;)
Pagina: 1