Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Het lijkt er wel op, kijk maar eens naar SmartFTP. Daar kan je ook kiezen voor een online setup of een full install downen. Scheelt natuurlijk een hoop datatraffic als niet iedereen de full install downt en aangezien je toch kunt downloaden, kan je net zo makkelijk voor een online setup gaan (tenzij je het natuurlijk later nog eens ergens anders wilt installeren).
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Online setup is veelal wel wat kleiner dan de full setup, niet alle onderdelen worden geinstalleerd, net zoals met IE al was.
Zei het zo dat ik over het algemeen alles full install, waardoor je uiteindelijk meer verbruikt van nodig zou zijn. (Voor groten bedrijfen verwaarloosbaar, maar toch)
Zei het zo dat ik over het algemeen alles full install, waardoor je uiteindelijk meer verbruikt van nodig zou zijn. (Voor groten bedrijfen verwaarloosbaar, maar toch)
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik kan je nou al vertellen... Dat er mensen zijn (bijv. bij Micro$oft) Dat dit steeds meer toegepast gaat worden... En ik durf nu al te zeggen, dat je over een paar jaar, alles moet downloaden vanaf internet... Dus ook je Office programma's enzo.tranztaz schreef op 07 maart 2003 @ 10:50:
Ik begin steeds vaker te merken (nu al ineens met Adobe Acrobat) dat er download-managers komen i.p.v. complete downloads. Is dit het antwoord op download"accelerators"? Om het bandbreedte gezuip tegen te gaan? Of is dit simpelweg een trend onder het distributeren van shareware-programmatuur?
En dan zal je nu vast denken "wrom dan?" Kan ik kort en krachtig in zijn: Licenties. Het gaat ze dus om het geld... En om het illegale circuit kleiner te maken
Ik hoop dat we dan niet allemaal maar een creditcard moeten hebben zometeen...
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Of een .NET Passpoorttranztaz schreef op 07 March 2003 @ 11:18:
Ik hoop dat we dan niet allemaal maar een creditcard moeten hebben zometeen...
Pagina: 1