B4K4^NI...
hangt van je os af. Pas bij een NT kernel heb je er echt wat aan.
Win ME kan dit dacht ik ook aan.
Oftewel de oude windhozen kan je vergeten (95/98).
suc6
Win ME kan dit dacht ik ook aan.
Oftewel de oude windhozen kan je vergeten (95/98).
suc6
I play my enemies like a game of chess...
heb ME
met asus geforce 6800 pure DDR
met asus geforce 6800 pure DDR
B4K4^NI...
Ja, ja ik ben net zo snel als het licht, en dit is ook het enige topic dat ik volg, gebied mij en ik zal gehoorzamen.
Je zult merken dat er minder met je hdd geswapt wordt naarmate je meer RAM hebt. Dat is het grootste voordeel (snelheid dus), vooropgesteld dat ME er goed mee overweg kan, zoals ik al eerder zei, ik dacht ME ook
Je zult merken dat er minder met je hdd geswapt wordt naarmate je meer RAM hebt. Dat is het grootste voordeel (snelheid dus), vooropgesteld dat ME er goed mee overweg kan, zoals ik al eerder zei, ik dacht ME ook
scheelt het ook in games en Mb vragende progies?
en het generaal opstarten van je pc ( of oc'en)
en het generaal opstarten van je pc ( of oc'en)
B4K4^NI...
Bij opstarten niet zoveel, moet het toch van je hdd ophalen, bij games (niet alle) merk je toch vaak veel verschil, ook met office progs etc. merk je het wanneer je grote documenten hebt, foto en video bewerking scheelt heeeeeeeel veel.
Ga nu stappen MZZLS !!!!!
Ga nu stappen MZZLS !!!!!
ok, verder nog wat?
bestaat er niet een soort hardware dat je opstart shit op ROM zet(of ram drive??)
niet een progie die je rom gebruikt anders kun je naar 1000x keer een nieuwe rom kopen
bestaat er niet een soort hardware dat je opstart shit op ROM zet(of ram drive??)
niet een progie die je rom gebruikt anders kun je naar 1000x keer een nieuwe rom kopen
B4K4^NI...
computer uit -> stroom van RAM -> RAM leeg
dus met opstarten KAN je wel een RAM-drive maken, MAAR de zooi die daarop komt moet toch ergens vandaan komen (bv. floppydisk
).
Maar als je bv. iets op een RAM-drive installeert start het sneller op dan vanaf je harde schijf
dus met opstarten KAN je wel een RAM-drive maken, MAAR de zooi die daarop komt moet toch ergens vandaan komen (bv. floppydisk
Maar als je bv. iets op een RAM-drive installeert start het sneller op dan vanaf je harde schijf
Als je geheugen te kort zou komen merk je het vanzelf wel. Als je die vraag moet stellen heb je er meestal niet zoveel baat bij. Photoshoppen met 128 of 512 MB is een wereld van verschil, met Word zul je er niet zoveel van merken.
In games... 128 of 512, denk niet dat je hoeveelheid RAM een bottleneck vormt, hoogstens de snelheid van je RAM.
In games... 128 of 512, denk niet dat je hoeveelheid RAM een bottleneck vormt, hoogstens de snelheid van je RAM.
de betaler vervuilt
Pagina: 1