Toon posts:

[unixODBC/php/mdb] Error at Line : parse error near *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Debian 3.0 geinstalleerd met Apache, PHP4, unixODBC en MDBTools. Dit werkt soms goed en soms niet. Ik heb een mdb bestand van ca. 6,6 Mb.

De applicatie die erop moet draaien werkt niet goed, ik krijg foutmeldingen in /var/log/apache/error_log als:
code:
1
Error at Line : parse error near *

Soms werkt een eenvoudige query een paar keer achter elkaar. Totdat ik op F5 blijf drukken, dan werkt dat ook niet meer. Het lijkt erop dat er door de applicatie meerdere queries achter elkaar gedaan worden en het dan foutgaat.

Iemand suggesties?

Verwijderd

Hmm. Vreemd. Misschien is het zo dat hij een aantal queries uit je database loslaat en daarbij de variabele niet goed handhaaft waardoor hij resultaten van queries probeert te overschrijven? (dat had ik eens namelijk, tripte de halve app).
Maar een Parse error duid op een foute configuratie, dus de link is wel enigzins vreemd.
succes ermee :P

Verwijderd

Topicstarter
Klinkt als: hier kom ik niet veel verder mee.... maar in ieder geval bedankt.

Waar zou de fout dan kunnen zitten? PHP, unixODBC, MDBTools?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die bovenstaande uberhaupt werkend heeft?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ben erachter wat het probleem is. De applicatie maakt gebruik van DISTINCT in de SQL queries. DISTINCT wordt echter niet ondersteund door MDBTools. Iemand die een andere Linux-ODBC driver kent voor MDB bestanden met DISTINCT ondersteuning?
Pagina: 1