Wie weet hoe het komt dat bij Office 2000 op windows 98 het menu bestand weg is bij word. Dit is alleen bij Word, en niet bij andere office spul.
Tis erg vaag.
Tis erg vaag.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
eerst volledig verwijderd?Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 10:13:
Word opnieuw installeren is al gebeurd en toch is ie nog steeds weg.
Erkens schreef op 07 March 2003 @ 10:17:
[...]
eerst volledig verwijderd?
incl je settings enzo?
mja, macro had gekund, wellicht in je template, maar aangezien je die security op "laag" hebt staan lijkt me het toch wat sterk.
offtopic:
ken je de edit button al?
[ Voor 4% gewijzigd door DeMoN op 07-03-2003 10:27 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Vervolgens ff opnieuw toevoegen...BtM909 schreef op 07 March 2003 @ 09:54:
Rechtermuisknop naast je menu. Kies vervolgens voor 'customize' en klik op tabblad 'commands'.
[ Voor 14% gewijzigd door BtM909 op 07-03-2003 10:21 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
BtM909 schreef op 07 March 2003 @ 10:20:
Mensen ... lees eens:
[...]
Vervolgens ff opnieuw toevoegen...
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 10:06:
daar staat hij gewoon bij. Tis verdwenen toen een word bestand werd geopend vanaf de server op een andere computer.
[ Voor 8% gewijzigd door Erkens op 07-03-2003 10:26 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 10:34 ]
Ok, waar kan ik dat vinden.Bestand in het menu weergeven is allen een vinkje zetten bij de instellingen.
Inderdaad, maar het is nog steeds weg. Als het op een andere computer doormiddel van een netwerk gedaan wordt dan is bestand er nog wel gewoon. En daarna nog steeds, bij de computer waar bestand is verdwenen blijft het ook weg.daar staat hij gewoon bij. Tis verdwenen toen een word bestand werd geopend vanaf de server op een andere computer.
Euhm, geprobeerd. Maar het zal wel aan mij liggen dat het niet echt lukt... Wat bedoel je ermee?Rechtermuisknop naast je menu. Kies vervolgens voor 'customize' en klik op tabblad 'commands'.
Vervolgens ff opnieuw toevoegen...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 10:44 ]
Heb het gedaan, en toen was "bestand" nog steeds wegHeb je dat winword /r geprobeerd?
Wat bedoel je?en heb je de instellingen weggehaald voordat je opnieuw installeerde?