Ik heb hiero een HP PSC 720, all-in-one printer staan. Deze zit via de USB aan mijn compu. Hij heeft het gedaan, zowel in Win2K als in 98SE. Omdat hij het op een gegeven moment niet meer deed in win2k (en omdat ik andere problemen had met 2k) besloot ik weer terug te gaan naar win98SE. Daar heeft-ie het gedaan. Maar na een reboot doet-ie het niet meer
Als ik wil scannen zegt-ie: "kan scanner niet initialiseren, scanner onvindbaar". In het configuratiescherm -> scanners -> wordt-ie wel weergegeven, maar bij eigenschappen wordt aangegeven dat-ie off line is. Ik heb zelf het gevoel dat het te maken heeft met de USB drivers ofzo. Bij de eigenschappen geeft-ie ook weer: Op poort: DOT4_XXX. Volgens mij is dit ook niet helemaal goed, ofwel? Bij het systeem staan ook allemaal rare apparaten, die ik niet eerder heb gezien:

Is dit normaal?
Heeft iemand enig idee hoe ik dat apparaat weer aan de praat krijg? O ja, nieuwste drivers geprobeerd, ook de originele... En voor als het nodig mocht zijn: VIA Apollo KT133 chipset.

Is dit normaal?
Heeft iemand enig idee hoe ik dat apparaat weer aan de praat krijg? O ja, nieuwste drivers geprobeerd, ook de originele... En voor als het nodig mocht zijn: VIA Apollo KT133 chipset.