Hoi,
Ik wil graag een EJB maken die connectie maakt met een andere server (Lotus Domino) via Diiop/CORBA.
Omdat te realiseren moet ik een diiopSessie aanmaken naar de server... Dat doe ik alsvolgt:
Vervolgens wil ik graag een aantal dingen met die sessie doen (dingen opzoeken e.d.).
Vervolgens moet ik de sessie sluiten. Dat doe ik alsvolgt:
Recycle() zorgt ervoor dat de Sessie netjes opgeruimd wordt.
Nu zou ik er graag voor willen zorgen dat deze bean netjes gepooled wordt. Zodat Sessies hergebruikt kunnen worden... I.p.v. Telkens een nieuwe sessie aan te maken.
Wat voor type Bean kan ik dan heb beste gebruiken? (Stateless / Statefull Session?).
En waar zou ik vooral op moeten letten?
Ik wil graag een EJB maken die connectie maakt met een andere server (Lotus Domino) via Diiop/CORBA.
Omdat te realiseren moet ik een diiopSessie aanmaken naar de server... Dat doe ik alsvolgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| try {
diiopSession = NotesFactory.createSession(
"10.1.0.14", // IP address where DIIOP listens
"user", // found in a domino directory
"password"
);
} catch (NotesException e) {
e.printStackTrace();
} |
Vervolgens wil ik graag een aantal dingen met die sessie doen (dingen opzoeken e.d.).
Vervolgens moet ik de sessie sluiten. Dat doe ik alsvolgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| try {
if (diiopSession != null) {
diiopSession.recycle();
}
} catch (NotesException e) {
System.out.println(e.text);
} |
Recycle() zorgt ervoor dat de Sessie netjes opgeruimd wordt.
Nu zou ik er graag voor willen zorgen dat deze bean netjes gepooled wordt. Zodat Sessies hergebruikt kunnen worden... I.p.v. Telkens een nieuwe sessie aan te maken.
Wat voor type Bean kan ik dan heb beste gebruiken? (Stateless / Statefull Session?).
En waar zou ik vooral op moeten letten?