Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[koffermod]=> zit voeding niet te dicht bij cpu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik (en D_Bert) hebben een koffermod gemaakt
:) ( http://users.edpnet.be/lens/ ) :)
maar we hadden plaats te kort om onze voeding in weg te bergen dus hebben we alle electronica maar uit de voeding gesloopt en die in de kast ingebouwd, nu zitten we met het probleem, zit onze voeding niet te dicht bij onze cpu. Kan dit problemen geven (normaal niet dachten wij, maar toch maar eens voor de zekerheid vragen) de kant van de voeding die het dichtst bij de cpu zit hebben we ingesmeerd met pvc lijm, zodat er zeker geen kortsluiting mogelijk is

Verwijderd

ehr, dat omhulsel zit niet voor nix om de voeding, die schild tegen de straling van de voeding zelf.....

Verwijderd

Topicstarter
kan da veel kwaad of nie.?
(ps: tis nen duron)

Verwijderd

Misschien een plaatje metaal (aluminium?) ertussen voor EMC afscherming? Temperatuur is niet zo'n ramp denk ik...

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:11

almightyarjen

When does the hurting stop?

Ik denk dat je er wel wat aan moet gaan doen ja, een metalen kap om de voeding zou het beste zijn...

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
whow een duron met een volcano9 coolmod :x sorry maar dat gaat er bij mij niet in... ik zou voor een kleiner coolertje gaan, zown 2ns solution ding ofzo.. staat wat beter in je koffer en je houd meer ruimte over..

Verder zou ik voor je voeding een andere oplossing zoeken.. zoek een mini atx voedinkie en hang die samen met die hdd in het deksel.

Over die hdd.. die hangt daar ook niet echt slim ben ik bang
De plaatsing van je hele mobo baart ook zorgen :) hoe gah je je stekkers erin doen? de connectors zitten nogal ver van de rand.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Is het niet mogelijk om het mobo 90 graden te draaien zodat ie verticaal in koffer zit :? Kweenie of het past maar dat zou wel wat dingen "oplossen"

[ Voor 26% gewijzigd door Kawaii op 07-03-2003 15:20 ]

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

jup ik zou idd dat mobo ff 90graden draaien!

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:13

sealy

bastards...

just mijn pov, maar, kan je de voeding niet 90 graden draaien? op deze manier bespaar je ook weer wat ruimte

nothing special

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Draait er een fan door die voeding? Want als je ff er ééntje laat zuigen naar buiten zal dat geen stress zijn

Verwijderd

Topicstarter
Duron is juist een beetje overklock hoor ;) daarmee dat er nen vulcano op zit (we hadden geef kleinere)

Verwijderd

Topicstarter
An00bis schreef op 07 maart 2003 @ 09:39:
Is het niet mogelijk om het mobo 90 graden te draaien zodat ie verticaal in koffer zit:?
gaat niet 'ook jammer' (hadden we ook aan gedacht)

Verwijderd

Topicstarter
jvvv schreef op 07 March 2003 @ 11:09:
Draait er een fan door die voeding? Want als je ff er ééntje laat zuigen naar buiten zal dat geen stress zijn
de cpu fan dient ook als air-input en die fan boven de voeding als air-output

• MidiMaze
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 22:39

MidiMaze

Doe iets goed, of doe het niet

volgens mij maakt het allemaal geen ene ruk uit hoe dicht je voeding bij die cpu zit, check mijn epia maar es,

http://midiweb.student.utwente.nl/boxes/viaepia/viaepia.htm

die doet het ook heel best, is wat slecht te zien misschien maar de afstand tussen de voeding en ram is maar een paar milimeter :)

edit : ik moet maar es fatsoenlijke foto's maken zie ik nu .... :(

[ Voor 11% gewijzigd door MidiMaze op 07-03-2003 12:04 ]

blabla

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

een plaatje aluminium ertussen zal geen (verwaarloosbaar) verschil maken het houdt namelijk bijna geen electromagnetische straling tegen.

weet iemand nog een leuke signature?

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
bout he, dat ie niet past, ik heb precies hetzelfde koffertje :P. Ik heb de voeding opengeschroeft en gewoon aan de deksel gemaakt boven de pci sloten gehangen. Werkt perfect hoor :)
Pagina: 1