Toon posts:

Oude koelkast en Overclocken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een perfect werkende koelkast, kan ik dit gebruiken om men CPU te koelen? Ik zou men PC er niet inzetten maar iets zoals vapo chilli willen maken.

Iemand hier ervaring mee of revieuw gevonden?

Verwijderd

Kan je wel proberen, alleen zorgen dat je pctje niet nat/vochtig word.

Verwijderd

k had t nie goed geleze.
als je dat doet, mag ie niet vochtig worde.
een zak om de proc. heen is ook nie alles, t kan wel
als je er geen koeler opzet, anders ken die lucht nie weg

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Is goed te doen. Wat je kan doen is het volgende:

In het kort:
Neem waterkoeling, en laat het water ook door de koelkast lopen (gaten boren in de zij of achterwand om buis doorheen te steken)

Je hebt dan nog genoeg plek over voor zaken als bier, cola etc.

De uitvoering is niet bijzonder moeilijk, maar mag je zelf bedenken, of vragen aan Animal_X, die een dergelijke setup heeft draaien. Anders kan je ook mailen.

Herman

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
je zet de koelkast naast je computer, waterpomp onderin, waterbak bovenin, schroeft het vriesvak bovenin los en laat dat in de waterbak zakken, de slangen door de zijkant (boren) en zo heb ik al een half jaar koelwater van rond het vriespunt.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

ik heb mijn koelkast helemaal geript zo dat ik alleen de compressor,vriesvak en de leidingen van de achterkant over had toen heb ik een jerrycan met peurschuim geisoleerd daar in hetvriesvak en waterpomp . alles zo dicht als mogenlijk bij elkaar gedaan en daar een kast omheen gebouwd.
Pagina: 1