Toon posts:

Mobiel of SIM belt zichzelf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn mobiele telefoon gaat met vlagen zichzelf bellen. Soms een tijdje niet maar dan weer 6x op een avond.
Ik heb dit nu met mijn net nieuwe 6510 maar ook met een geleende siemens en mijn oude alcatel. Zelf denk ik dus dat het dan maar aan de SIM kaart ofzo moet liggen want dat is de enige overeenkomst tussen de 3 toestellen.

Zelf weet ik niet wat er allemaal technisch (on)mogelijk is, heeft iemand een idee hoe dit komt?

Ik heb namelijk nog weinig zin om T-mobile te vragen een nieuwe SIM kaart op te sturen onder hetzelfde nummer want mijn ervaringen met helpdesks etc zijn nou niet zo goed... ;(

Verwijderd

Lijkt mij toch wel verstandig dat je even contact opneemt met T-Mobile.Hoe vervelend het ook is om een helpdesk te bellen in dit geval is het voor misschien wel de enige optie.

Als het aan je sim ligt dan zullen zij dit toch moeten doen en als ik het zo hoor dan ligt het idd aan de sim aangezien er verder geen overeenkomsten zijn tussen de toestellen, wat elf ook al zegt.

In ieder geval wel apart dat een telefoon zichzelf opbelt...

Verwijderd

Topicstarter
Is het eigenlijk wel mogelijk om een nieuwe SIM kaart te krijgen en hetzelfde nummer te houden? Ik heb namelijk een gigantisch mooi nummer wat ik echt niet kwijt wil.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je denkt toch niet dat iemand met een abonnement (en dus een vast nummer) het zou pikken dat-ie met een nieuwe SIM z'n nummer zou kwijtraken?

Antwoord is dus JA.
Maar dat had je waarschijnlijk ook wel van hun gehoord :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 18:01

Whuzz

Dodgeball!

is het niet je voicemail die jou belt? Als je een onbeluisterd voicemailbericht hebt wil je voicemail jou nog wel eens opbellen zodat je hem kunt afluisteren. Je krijgt dan je eigen nummer in het display te zien en als je opneemt zegt de voicemailstem: Voer uw password in. (da's je pincode dus :) )

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm zou best kunnen. Als het dat is, wat doe je er dan tegen?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:23

Nakebod

Nope.

Je voicemail afluisteren om te beginnen.
Misschien kan je het daarna instellen in het menu?

Heb zelf ook Ben/T Mobieltje, prepaid, heb ook nog een zooi voicemail erin staan, onbeluisterd, maar nog nooit van bovenstaande last gehad...

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen onbeluisterde voicemail dus lijkt me sterk. vind het sowieso errug vaag. je wil toch niet dat je telefoon je random gaat bellen omdat je een voicemail hebt?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:34
belt ook niet random maar asl je een onbeluisterde voicemail hebt
eerst 4 of 5 keer kort achter elkaar en daarna met steeds langere tussenpozen
dit kun je in je voicemail menu nr 1233 aan of uitzetten

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm wel raar dat dit dan misschien ooit aan is gezet. Heb eens naar 1233(voicemail) gebeld en 'telefonisch' oproepbericht uitgeschakeld. Hopelijk was em dat dus.
Pagina: 1