.nl Registrar met Credit Card

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
En voor je met UTFS en FAQ gaat roepen: Ik heb de meeste sites zoals die genoemd worden in de FAQ al doorgenomen, en daar kun je mooi selecteren op allerlei criteria waaraan een hoster/registrar moet voldoen. Behalve HOE je kunt betalen.... en aangezien ik in de USA woon wil ik graag met een Credit Card kunnen betalen.

Ik heb bijv. bij webselect.nl, webhosters.nl en internetten.nl me een ongeluk zitten klikken naar registrars' websites en al 19 keer de hele procedure doorgelopen (inclusief naam/adres/weetikveel invullen) om een domain te reggen waarna ik vrolijk kan kiezen tussen acceptgiro of automatische afschrijving. En daar heb ik dus niets aan, want ik heb geen cent meer in Nederland :)

WIE-O-WIE kan me vertellen waar ik een registrar (hosting hoeft niet) kan vinden die .nl domains regged EN een Credit Card accepteerd.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Ik zou het ook niet weten, ik ken er geen een (en ik ken er best veel ;)). Is een banktransfer niets? Denk niet dat veel bedrijven daar moeilijk over zouden doen.

• maartena
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 00:29:
Ik zou het ook niet weten, ik ken er geen een (en ik ken er best veel ;)). Is een banktransfer niets? Denk niet dat veel bedrijven daar moeilijk over zouden doen.
Behalve dat een bank transfer van een Amerikaanse bankrekening naar een Nederlandse rekening mij ong. $25 kost.... niet zo'n probleem als het om €1000 gaat ofzo, maar een beetje teveel van het goede als het gaat om €15 per jaar voor een domain registratie. Met een Credit Card kost me dat alleen de wisselkoers.

Proud to be an American.
Hier woon ik

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:32
maartena schreef op 07 March 2003 @ 00:33:
[...]

Behalve dat een bank transfer van een Amerikaanse bankrekening naar een Nederlandse rekening mij ong. $25 kost.... niet zo'n probleem als het om €1000 gaat ofzo, maar een beetje teveel van het goede als het gaat om €15 per jaar voor een domain registratie. Met een Credit Card kost me dat alleen de wisselkoers.
Uh... Gewoon lekker factuur laten sturen enz. Overleg ff met je hoster of het een ander factuuradres mag zijn, en laat t naar familie sturen, en die ff betalen...

En dat regel je onderling gewoon ff als je keertje in NL bent, of er ooit wat opgestuurd moet worden ofzo...

Of denk ik nu moeilijk :?

Verwijderd

maartena schreef op 07 March 2003 @ 00:33:
[...]

Dan betaal je toch even 5 jaar vooruit ofzo :?

Er zijn echt maar heel weinig registars in Nederland die creditcard accepteren, wel om de volgende redenen:
- Duur als je weinig creditcard betalingen hebt
- Er zijn nog te weinig Nederlands die met creditcard betalen
- .nl is net een maand beschikbaar voor 'buitenlanders', en echte vraag vanuit 't buitenland is er niet.

Dus vandaar. :)

Ik vind 25 euro wel wat veel hoor, ik meen dat ik laatst iets van 8 of 12 euro moest betalen voor een betaling naar een bedrijf in de USA.

Een andere mogelijkheid is ook nog een cheque uit te schrijven, kost de registar wel iets van 6 euro om in te wisselen. En ik denk ook niet dat een registar daar op zit te wachten. Maar het is mogelijk.

• maartena
DJSmiley schreef op 07 March 2003 @ 00:45:
[...]

Uh... Gewoon lekker factuur laten sturen enz. Overleg ff met je hoster of het een ander factuuradres mag zijn, en laat t naar familie sturen, en die ff betalen...

En dat regel je onderling gewoon ff als je keertje in NL bent, of er ooit wat opgestuurd moet worden ofzo...

Of denk ik nu moeilijk :?
Als ik gewoon ergens een credit card nummertje kan invoeren en "OK" kan klikken dan denk je inderdaad moeilijk ;)

Tja... Nederlanders hebben het niet zo op Credit Cards geloof ik.... mischien dat ik toch maar es een groot bedrag overmaak op mijn Nederlandse rekening (waar nu 0 op staat) en vanaf daar een betaling doe.

Bah :( Althoewel de automatische afschrijving ook wel ideaal is trouwens.

Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1