Ik ben bezig een Divx bak te maken. Ik heb net een desktop kast op de kop getikt voor 5 euro, en m'n Geforce kaartje is klein genoeg om erin te passen. Er past alleen geen geluidskaart in. Nu heb ik met de search wat gevonden over de Sweex geluidskaart, maar die is aan de voorkant nog wel hoog. Nu had iemand het erover dat ie die kaart gedremeld had.....
Nu is mijn vraag...... hoe doe je dat?
En mijn 2e vraag: bestaat er een geluidskaart die gewoon totaal half height is ofzo van een PCI kaartje?
Andere optie is een PCI riser kopen, maar die dingen zijn best duur voor zo'n klein rotdingetje.
Iemand een idee?
Ik heb de search gebruikt maar veel bruikbare info kon ik niet vinden, behalve mensen die zeggen dat je de sweex kaart moet hebben.
Nu is mijn vraag...... hoe doe je dat?
En mijn 2e vraag: bestaat er een geluidskaart die gewoon totaal half height is ofzo van een PCI kaartje?
Andere optie is een PCI riser kopen, maar die dingen zijn best duur voor zo'n klein rotdingetje.
Iemand een idee?
Ik heb de search gebruikt maar veel bruikbare info kon ik niet vinden, behalve mensen die zeggen dat je de sweex kaart moet hebben.