Nee hoor, ik kijk de hele dag door
* T.T. heeft Tweakotine 660 (#155)Om al die mensen van dienst te zijn zorgen we dat de boel een beetje gelijkelijk verdeeld wordt. We houden geen superactuele nieuwsposts achter als je dat bedoelt. Maar of een nieuwe Ricoh brander nou vandaag of morgen op de FP staat (verschil van 2 uur ofzo) is niet zo schokkend toch?
Heb je helemaal gelijk in, maar dat is ook mijn punt. Verdeel het iets gelijkmatiger over de dag door ook 's avonds rond 9 uur ofzo nog wat te posten (indien er natuurlijk leuk nieuws is, niet posten om te posten)
Wouter Tinus schreef op 07 March 2003 @ 00:46:
Het heeft toch weinig zin om te gaan streven naar meer dan 20 posts per dag. Na twintig berichten heb je alle belangrijke onderwerpen al gehad, en dan heb je nog ruim genoeg plaats voor aantal luchtigere of minder belangrijke stukjes.
Je argument is dat er een limiet moet zijn, omdat anders de nieuwsverdeling onevenredig over de week verdeeld wordt. Als tegenargument noem je dat als de limiet hoger wordt gelegd, dat het ten koste zou gaan van de kwaliteit omdat er meer berichten van lagere kwaliteit gepost zullen worden.
Je gaat er echter vanuit dat die limiet dan ook perse gehaald moet worden. Ik stel voor om de limiet (snap jullie argumenten wel voor een limiet) niet zo strak te gebruiken. CD-ROM review kan inderdaad best wat later, maar soms wil je ook gelijk iets plaatsen. Dat moet kunnen lijkt me (misschien is dat ook al zo).
Femme schreef op 07 maart 2003 @ 01:16:
Zo werkt het niet. Het aantal nieuwsposts is afhankelijk van de inzet van de nieuwsposters en die inzet is moeilijk te voorspellen. Het komt zelden voor dat er van dinsdag tot vrijdag zo weinig nieuws is dat de 20 per dag niet gehaald zou kunnen worden.
Haha Femme, let op het "

" Was niet serieus bedoeld

Je hebt natuurlijk gelijk dat het van de nieuwsposters afhangt. Hulde aan Hielko voor z'n goede werk de laatste dagen.
Sowieso is het al knap dat jullie 20 prima stukjes per dag weten te produceren.