[Motocross Madness 2] Besturing werkt niet na 1e keer

Pagina: 1
Acties:

• bdgroot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Iemand heeft mij het volgende probleem voorgelegd waar ik dus zelf ook niet echt uit kan komen:

Motocross Madness 2 Geïnstalleerd. Dit werkt eerst perfect. Leuk spelen enzo. Dan wordt het spel gestopt (tja, je kunt natuurlijk niet meteen verslaafd raken aan dat spel he _/-\o_ ).

De volgende keer dat het spel gestart wordt, werkt alles perfect totdat je ook echt wilt gaan spelen: je ziet de motor met het kereltje, het landschap, je hoort het geluid, mooi zo denk je, maar nee, de toetsen werken niet meer, instellen zodat je met de muis kan sturen enzo helpt niet, ik heb vanalles geprobeerd, maar niks!

Ik heb dit zelf natuurlijk thuis ook ff geprobeerd en bij mij is het precies hetzelfde geval: de eerste keer perfect, daarna knudde! Nu mijn vraag: Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen? En wat ik eraan kan doen??? Please help me?!? Ik kan hiermee een kereltje van 6 jaar oud heel blij maken!

Groetjes,

Berry

P.S. Ik heb zelf al bij microsoft gekeken en een beetje gezocht, maar nergens iets te vinden over dit probleem.

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

Verwijderd

en zijn systeem specs... en jouw systeem specs en alle andere info die handig zouden zijn om te weten... ;)

• bdgroot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Hebben die specs hier dan enige invloed op?? Eerst werkt hij gewoon goed. De volgende keer dat het spel gestart wordt werkt het niet meer, dat heeft toch nul komma nul met sys. specs te maken??? Nou ja, als je het zonodig wil weten:

Andere PC:

P4 2,24; 512 MB, GF4MX440; geluid weet ik niet; Logitech cordless desktop optical, Windows XP Pro

Mijn PC:

PII 600; 256 MB, TNT2; SB128; PS/2 toetsenbord en USB muis, Windows XP Pro

Dit zou genoeg moeten zijn. Je zult er niet veel aan hebben, mja.. probeer het maar!

Groetjes,

Berry

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

Verwijderd

en waarom zouden de specs er helemaal niets mee te maken hebben? jullie draaien in iedergeval allebij WinXP Pro, allebij met SP1? want daar zullen we het toch egt ergens moeten gaan zoeken, een spel gaat niet uit zichzelf opeens raar doen... alle critical updates geinstaleerd via Windows Update? is het een legale versie? zou het kunnen dat MS daar wat op verzonnen heeft in WinXP Pro?

(en groeten onder je post is niet nodig, lees de FAQ voor meer info)