Ik draai op mijn computer nu een webserver en ik wil die graag toegankelijk maken voor andere mensen. Nu heb ik mijn XP firewall aanstaan, aangezien ik teveel problemen kreeg (computer stond helemaal open) als ik hem openzette. Nu wil ik in de plaats van de firewall van windows xp een andere firewall, waarmee ik 1 poort open kan zetten (bijv. 80 of liever een andere zoals 1234). Kan iemand mij helpen hiermee, ik weet er weinig vanaf. Had ZoneAlarm geprobeerd maar hierbij lukt het niet. Alvast bedankt.
Verwijderd
Met ZA kun je per toepassing aangeven of ze wel of niet naar buiten mogen treden. Als je dan IIS (of Apache) die rechten geeft, dan ben je er toch?
In ZA kun je bij Program Access per programma aangeven wat ze wel en niet mogen. Succes!
In ZA kun je bij Program Access per programma aangeven wat ze wel en niet mogen. Succes!
Ik ken Zone Alarm eigenlijk niet zo goed, maar ik weet wel dat je met Norton Firewall iets dergelijks kan doen. Je kan per applicatie beslissen of er wel of geen verbinding mag worden gemaakt. Volgens mij kan je met Norton bijvoorbeeld alleen poort 80 openzetten terwijl alle andere poorten op slot zitten.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Simpel dus, net als wat Denial zegt. Zonealarm downloaden via download.com
Als je dan je webserver start zal zonealarm rechts in de hoek vragen of het
1: Toegang tot internet mag
2: Daarna vraagt ZA of het server rechten mag hebben
En uiteraard, optie 1 geld dan voor alle programma's die op je pc staan
Als je dan je webserver start zal zonealarm rechts in de hoek vragen of het
1: Toegang tot internet mag
2: Daarna vraagt ZA of het server rechten mag hebben
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Wrong, soms wil een toepassing toegang tot internet, terwijl ik de noodzaak daar niet van zie, dan geef ik ze geen toegang en dan werkt 't net zo goed, hoewel dat prog natuurlijk geen kans maakt om info over jou te versturen.dual-zip schreef op 07 maart 2003 @ 00:23:
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
E-Mile schreef op 07 March 2003 @ 01:10:
[...]
Wrong, soms wil een toepassing toegang tot internet, terwijl ik de noodzaak daar niet van zie, dan geef ik ze geen toegang en dan werkt 't net zo goed, hoewel dat prog natuurlijk geen kans maakt om info over jou te versturen.
ik bedolde ermee dat ZA bij elk programma toestemming gaat vragen. Ik zeg niet dat je elk progje toestemming moet geven, maar misschien was het toch wat onduidelijk
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Sorry, maar dit is search/manual-werk.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()