Toon posts:

flashfiles in tabellen sluiten niet aan

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De threath is al gesloten, maar het werkt nog steeds niet. Ik heb de code helemaal opgeruimt volgens mij en nog sluit ie niet aan....

(niet zo snel sluiten mods! ;) )

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
AndreHazes schreef op 06 March 2003 @ 22:59:
Ik ben begonnen aan een site en verschillende flashfiles in tabellen geplaatst. Nu sluiten ze echter op de een of andere manier niet aan. De border van tabel staat op 0, dus daat ligt het niet aan http://www.jongensa69.com/sushi/.
Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplssen?

--------------------------------------------------------------------------------

Je gebruikt 2 verschillende tabellen die beide een ander alignment hebben (left en center) met in die tables dan ook nog hopeloos veel (overbodige) spaties en je verwacht dat het op elkaar aansluit?

Waarom gebruik je trouwens Flash voor iets dat veel simpeler met gewone graphics / html kan?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ehm, vriend, je antwoord staat er al in. Je gebruikt dus spaties in je tabellen,

* zorg dat alle code tussen <td> en </td> op 1 regel staat zonder enters
* een table border is niet alles; denk ook aan margin en padding. (ook per cel)
* zorg dat je tabelcellen allemaal op het goede formaat zijn van het flashfilmpje
* zorg dat je in lege cellen een spacer hebt (1px gif) die je uitrekt tot hij dus de tabel mooi opgespannen houdt in de goede breedte/hoogte, gewoon voor de zekerheid

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:05
En een topic opnieuw openen is niet gewenst :)
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.