[Perl/CGI] waardenamen weglaten in mail

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Vdub
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07-2025

Vdub

Wie anders?

Topicstarter
Ik had een goed werkend mailform met cgimail, ik kon hier de waardenamen in het te verzenden mailtje weglaten, dwz dat Naam: en Adres: etc NIET in het mailtje werden weergegeven maar alleen de waardes.

Nu heeft de provider HostNet besloten CGIMail niet meer te ondersteunen en hebben ze mijn 2 formulieren aangepast naar formmail(van M.S Archive).

Is er een manier dat ik in formmail de waardenamen weg kan laten, MSA reageert niet op mijn vraag en in de FAQ staat er niets over in.

Dus als antwoord gaarne niet:

"even kijken naar print_blank_fields"

want het is niet het probleem dat ie lege velden ook moet laten zien, hij moet alleen de waardenamen weglaten

dus in de form:

Naam: Jan Jansen
Adres: Grotestraat 1
Postcode: 1111 AA

in de mail:

Jan Jansen
Grotestraat 1
1111 AA

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:05
Perl/CGI is toch iets meer voor Programming & Webscripting :)

move van 13 naar 14 dus

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

[rml][ Perl/CGI] waardenamen weglaten in mail[/rml]

Je gaat me niet vertellen dat je niet hebt begrepen dat dergelijke vragen niet in P&W gewenst zijn :?.

Als je dit soort problemen hebt, ga je of je eigen script schrijven, of even heel hard zoeken in de documentatie van het script of je er bij neerleggen dat het niet kan. Open in ieder geval niet nog een topic hierover.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Dit topic is gesloten.