Ik heb dus laatst de logitech Quickcam 4000 gekocht. Maar hoort het dat het beeld minstens een halve seconde vertraging heeft? mijn oom heeft namelijk een webcam gehad van chello, een hele tijd trug, en die heeft dat niet eens. Ik heb een Epox Nforce2 moederboard met de drivers installed. Daarnaast heb ik directx 8.1 onder windows 2000. Ik heb al gezocht, maar ik weet niet wat het zou kunnen zijn, maar dat het niet goed is weet ik wel zeker.
heb je de cam al eens op een andere pc geprobeerd?
dan weet je of het aan je cam ligt of aan je pc, is misschien wel verstandig om eerst even te proberen.
dan weet je of het aan je cam ligt of aan je pc, is misschien wel verstandig om eerst even te proberen.
Afhankelijk van je lichtsterkte in de ruimte waar cam staat, tegenlicht compensatie enzo, kan de fps van die cam schommelen tussen de 5 fps, en tot de 60 fps. (Of 30, weet niet meer zeker wat de QC 4000 had)
Met 60 zal het beeld sneller opgebouwd worden, en dus minder vertragen geven. Kleine vertraging heb je altijd, en vooral, als je over het internet gaat live streamen.
Met 60 zal het beeld sneller opgebouwd worden, en dus minder vertragen geven. Kleine vertraging heb je altijd, en vooral, als je over het internet gaat live streamen.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
maar ook op Lan zelf is ie traag, en hapert ie als de ziekte..
Niemand anders? op andere pc's werkt ie wel goed. dus aan de cam ligt het niet denk ik
[ Voor 112% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 13:09 ]
is misschien mogelijk dat het met de stroomtoevoer van je usb te maken heeft, of vuiligheid bij de aansluiting (??)
Digital Media Junkie
Gear: Hoe en waar kan ik dit dan conroleren? en wat moet ik eraan doen
Pagina: 1