Toon posts:

epson goede printer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een epson cx3200 of cx3500 kopen. Ik heb de search gebruikt maar kon ik niks vinden over deze printer. maar ik kwam veel topics tegen waar epson werd afgekraakt.
Vooral over uitdroging van de printkoppen en slechte mechaniek Nou is mijn vraag of dit nu nog steeds zo is (ware oude topics).En of dat bij deze printer ook zo is.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:45

tweakerbee

dus..?

De kans bestaat nog steeds dat je printkoppen uitdrogen als je ze niet vaak genoeg gebruikt. Het vervangen is erg duur, omdat ze in de printer zitten, ipv in de cartridge zoals bij HP.
Qua kwaliteit is Epson vaak in foto afdrukken wat beter dan HP, maar (als ik me niet vergis) ook wat trager.

Druk je vaak af, en wil je veel foto's afdrukken? -> EPSON
Druk je af en toe af, en vooral tekst? -> HP

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
thnx De printer word wel regelmatig gebruikt zowieso 2 x in de week Dus ga er dan niet vanuit dat ze uitdrogen

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:41

RammY

Dát!

Epson? Ik heb hier een Epson LX-850 :9
Deze roeleert. Tis er nog eentje met lint en hij doet het nog elke keer O+

Nu ff ONTOPIC O-)

Als je dus regelmatig print moeten die koppen het goed kunnen volhouden. Ligt er ook aan welke omgeving ie staat.. Vloerverwarming komt de printerkoppen niet ten goede. Maar met regelmatig gebruik zou het geen probleem moeten zijn.

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Ik heb eerst een epson 750, toen een 1200 gehad en nu een 1290, staan soms 1 maand stil, even head cleanen en weer perfect printen, nooit geen problemen.
Dat verhaal van uitdrogende koppen is van veel oudere type's.
En op echte fotokwaliteit een van de beste, naast bepaalde Canon's.