Sim City 4 Engels

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuklor
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-08 16:02
Ik ben al een aantal winkels binnengestormd, om daar te worden geconfronteerd met Sim City 4 - de Nederlandse versie. Als er iets is wat ik doodzonde vind, is dat vertaalde spellen kopen (en boeken, en films).
Ik heb ondertussen EA_NL en Free Record Shop gevraagd of en hoe ik aan de Engelse versie kan komen, maar hier krijg ik geen gehoor.
Wellicht dat een van de gamers hier een antwoord heeft?

MvG, PJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Heb je al op bruna.nl gekeken ?

[ Voor 29% gewijzigd door Pizzaman op 06-03-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:38
Online, internationale winkel, Amazone.com ofzo. Ik denk dat ze daar de Engelse (lees: Amerikaanse) versie verkopen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Volgens mij kan je bij elke versie bij de installatie gewoon voor engels, nederlands en nog een zooi andere talen kiezen.
Dus ik snap die reclame boodschap niet zo dan...
kijk anders een op www.play.com
http://www.playserver2.co...e=title&r=PC&title=104158

[ Voor 23% gewijzigd door 456 op 06-03-2003 22:15 ]

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm... ik heb Sim City 4 hier gewoon in de winkel gekocht (nederlands hoesje) maar bij installatie voor Engelse install gekozen en het spel is gewoon Engels bij mij hoor. Alle teksten en zooi zijn Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:38
456 schreef op 06 March 2003 @ 22:13:
Volgens mij kan je bij elke versie bij de installatie gewoon voor engels, nederlands en nog een zooi andere talen kiezen.
Dus ik snap die reclame boodschap niet zo dan...
Bij de Nederlandse versie heb je wel een Nederlandse handleiding (toch?), misschien dat nuklor die ook in het engels wil?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat het geval is en je hebt een credit card bestel hem bij www.play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuklor
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-08 16:02
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 22:14:
Ehm... ik heb Sim City 4 hier gewoon in de winkel gekocht (nederlands hoesje) maar bij installatie voor Engelse install gekozen en het spel is gewoon Engels bij mij hoor. Alle teksten en zooi zijn Engels.
Beetje belachelijk dat ze er dan op zetten "handleiding en software in het Nederlands". Ik dacht idd wel dat dit het geval zou KUNNEN zijn, maar wilde het risico niet nemen.
Dat de handleiding in het Nederlands is boeit dan niet zo (re: NitroX_infinity), dat overleef ik dan nog wel (nog steeds jammer, maar goed).

Bedankt voor de reacties! Morgen FRS ff onveilig maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hmm :?
waarom vind ik in de usenet binaries speciaal SimCity 4 NL, als dat toch dezelfde is? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde bij The Sims Deluxe... Iemand enig idee of die ook meertalig is? Heb weinig zin in een NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:31
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 09:36:
Ik zit met hetzelfde bij The Sims Deluxe... Iemand enig idee of die ook meertalig is? Heb weinig zin in een NL.

In het register zit een Language key, deze ff veranderen in de taal die je wilt.
Ik veranderde 'm altijd in "Dutch" maar jij moet 'm zetten op "USEnglish" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja.. binaries is illegaal heh...lol..
Wat Engelse vs. Nederlandse versies betreft: ik zou ook willen dat er minstens ook overal Engelse versies van waren - juist ook documentatie 'hoort' soms gewoon in het Engels te zijn - de vertalingen zijn vaak zo ontzettend ***... Ik herinner me nog dat ik Dungeon Keeper kocht en erg teleurgesteld was dat het alleen Nederlands was.. in de handleiding vind je dom klinkende termen als 'boosheidsindicator' en 'gehoornde zeiseman' terug, en elke keer als de 'omroeper' met een niet bijzonder duistere stem riep: 'je slaven hebben meer leefruimte nodig!' (of zoiets) moest ik me inhouden om niet te rebooten..erhm, herlaarzen.

Ik heb het maar een keer of 3 gespeeld. Veel later kwam ik erachter dat de taal wel in te stellen valt. Dat was me niet opgevallen of het systeem las de taal gewoon af van de taal van mijn windows-installatie)

Misschien moet er eens een onderzoek gedaan worden onder gamers wie er nou eigenlijk wel graag een Nederlandse versie van handleiding of spel wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:57

Phydomir

Dennis

Erm... volgens mij kan je uit iets van 5 talen kiezen...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 09:43:
Wat Engelse vs. Nederlandse versies betreft: ik zou ook willen dat er minstens ook overal Engelse versies van waren - juist ook documentatie 'hoort' soms gewoon in het Engels te zijn - de vertalingen zijn vaak zo ontzettend ***... Ik herinner me nog dat ik Dungeon Keeper kocht en erg teleurgesteld was dat het alleen Nederlands was.. in de handleiding vind je dom klinkende termen als 'boosheidsindicator' en 'gehoornde zeiseman' terug, en elke keer als de 'omroeper' met een niet bijzonder duistere stem riep: 'je slaven hebben meer leefruimte nodig!' (of zoiets) moest ik me inhouden om niet te rebooten..erhm, herlaarzen.
Yep... Ik knapte af op Red Alert 1. Als je iets in het Nederland wil doen, doe het dan goed. Maar achterop de doos alleen al, stonden vier spelfouten. Topper was "Ondergave behoort niet tot de mogelijkheden" in grote letters. Zelfs Van Dale kent dat woord niet. Nou, ze hebben het geweten bij Virgin, ze hebben me mooi een Engelse doos en handleiding opgestuurd. :*)
Ik heb het maar een keer of 3 gespeeld. Veel later kwam ik erachter dat de taal wel in te stellen valt. Dat was me niet opgevallen of het systeem las de taal gewoon af van de taal van mijn windows-installatie)
Dat zuigt inderdaad. DK haalde de taal idd uit de Windows settings. Als ze dat nou even meldden of zo, maar nee. Worms 2, W:A en W:WWP hadden er ook last van. "Oh nee!" "Wat doe je nou?" "Wacht maar, jou krijg ik nog wel!".

En over Black & White zullen we het maar helemaal niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:20
Als je bij de Nederlandse versie voor Engels kiest rijden de auto's ook meteen aan de verkeerde kant... daarom speel ik het sindsdien in het Nederlands, en ik moet zeggen dat je er na 10 minuten aan gewend raakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:10
DataBeest schreef op 07 March 2003 @ 09:05:
Hmm :?
waarom vind ik in de usenet binaries speciaal SimCity 4 NL, als dat toch dezelfde is? :?
Omdat er ook een versie is met alleen Engels erin. (En koreaan + chinees).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

DutchCommando schreef op 07 maart 2003 @ 20:48:
[...]

Omdat er ook een versie is met alleen Engels erin. (En koreaan + chinees).
Ja die heb ik dus... :(
Zou iemand mij de map "Dutch" ff kunnen mailen, dan kan ik probeeren om die er in te zetten :)

*knip*

Bvd

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 23:20 ]

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, daar doen we niet aan. Ook op losse bestanden staat een copyright. Maar omdat dit topic nogal oud is, doe ik hem gelijk dicht.

Overigens, de versie die je in de winkel koopt is gewoon Nederlands.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 23:21 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.