If it's just us, it seems like an awful waste of space
Volgens mij is er geen mooiere oplossing?
Je zou ook de JFileDialog kunnen nemen, deze biedt wat meer mogelijkheden. Voor de gebruiker vind ik dat alleen niet zo'n fijne dialoog.
Je zou ook de JFileDialog kunnen nemen, deze biedt wat meer mogelijkheden. Voor de gebruiker vind ik dat alleen niet zo'n fijne dialoog.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Volgens mij moet je dan gebruik maken van een FileFilter object
maar helemaal zeker weet ik het niet
maar helemaal zeker weet ik het niet
Hier kan je een voorbeeld vinden van een ExtensionFileFilter. Dit is een uitbreiding van en demo uit Java Tutorial of de Java API docs.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Moet je er wel even bij zeggen dat ie de generics compiler nodig heeftmbravenboer schreef op 07 March 2003 @ 09:52:
Hier kan je een voorbeeld vinden van een ExtensionFileFilter. Dit is een uitbreiding van en demo uit Java Tutorial of de Java API docs.
Dat zorgt ervoor dat het niet domweg over wordt genomen
.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Beide oplossingen maken gebruik van swing.. en dat behoort helaas niet tot de mogelijkheden. awt only.
If it's just us, it seems like an awful waste of space
Helaas is dit niet mogelijk op een Windows platform. Je kunt wel een eigen FileDialog schrijven en daar een FilenameFilter aanhangen. Maar de standaard versie werkt gewoon _niet_ onder Windows. Hij zal dus nooit filteren. Enige oplossing is dus om óf Swing te gebruiken óf een eigen FileDialog te schrijven.HurrI schreef op 08 maart 2003 @ 22:59:
Beide oplossingen maken gebruik van swing.. en dat behoort helaas niet tot de mogelijkheden. awt only.
Pagina: 1