Wanneer is hier een topic als controversieel beschouwd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:11
Het is maar een heel klein vraagje en ik vindt het verder ook niet zo via de search en de FAQ's zijn ook niet helemaal erg duidelijk voor mij. Vandaar, wanneer wordt er een topic echt controversieel beschouwd? Als het "Nazi's zijn goede mensen" betiteld is of als het "Triseksualiteit" betiteld is om maar een (denk ik) voorbeeld te noemen. Kan iemand mij dit uitleggen misschien? Heb ik het zelfs wel bij een goed eind? :? :?

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 06-03-2003 21:53 . Reden: aanvulling/verbetering ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vragen welke slaan op GoT moet je in LA posten ;)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 15:28

JdM

Humbled

Netiquette is een goed begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Transseksualiteit zal niet gesloten worden mits het een echte discussie is.

Er is ook een discussie over het denken van hitler geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
Ohhhwww in LA. Sorry, het was eigenlijk meer ook een beetje algemeen bedoeld. Dan had ik de "hier" even weg moeten laten uit de topictitel zeker? :P Mijn excuses, dat is zeker :)

Netiquette? Waar staat dat hier ergens dan? :?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

maar wat is je bedoeling dan :?

in principe mag je elke discussie aanzwengelen mits je dat fatsoenlijk doet zonder andere mensen of groepen te beledigen, kortom gewoon rekening met elkaar te houden. Over controversiele en moeilijke zaken mag best gediscussieerd worden, maar daar zijn regels over.

En die regels staan onder andere in FAQ en policy, maar is verder ook netiquette en gezond verstand van je zelf. Goed fatsoen enzo ;)

SG --> LA btw

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 15:28

JdM

Humbled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
LuNaTiC schreef op 06 maart 2003 @ 22:03:
maar wat is je bedoeling dan :?

in principe mag je elke discussie aanzwengelen mits je dat fatsoenlijk doet zonder andere mensen of groepen te beledigen, kortom gewoon rekening met elkaar te houden. Over controversiele en moeilijke zaken mag best gediscussieerd worden, maar daar zijn regels over.

En die regels staan onder andere in FAQ en policy, maar is verder ook netiquette en gezond verstand van je zelf. Goed fatsoen enzo ;)

SG --> LA btw
Mijn vraag is dus inmiddels beantwoord. Een kleine misinterpretatie bracht mij op deze vraag eigenlijk. No harm done hoop ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Vragen staat vrij, voor domme vragen moet betaald worden. >:)

Maargoed, het is beter dat je dit eerst vraagt voordat je ineens tientallen kwade users op je dak hebt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door bazs2000 op 06-03-2003 22:19 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:23
Er is niks mis met een controversieel topic :) Alleen hoop ik dat je begrijpt dat iemand met een topicstart zoals jouw voorbeeld "Nazi's zijn goede mensen" behoorlijk smakeloos bezig is, dat valt echt niet onder de noemer controversieel.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
Daarin geef ik je gelijk :) Ik probeerde enkel een voorbeeld te bedenken. Is mij dat even schandalig mislukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 11:33

Basszje

Reisvaap!]

Imo staat en valt zo'n topique bij de inhoud van de TS. Dus de onderbouwing, waarom en hoe etc. Dan kan je best , ter discussie, iets 'controversieels' posten

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of iets controversieel is ligt er volgens mij helemaal aan aan hoe de lezer het opvat/er zelf over denkt.

Zelf kan ik zo snel niet iets bedenken, maar als iemand een onderwerp aansnijdt, waarbij het meerendeel van de users raar opkijkt, maar wat ik doodnormaal vind, is het dus voor mij niet controversieel. Voor de rest wel. Kan basszje zijn icon trouwens ff wijzigen, ik krijg spastische aanvallen hiervan, zo snel kan ik niet typen :P
Pagina: 1